• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Εθνική «συμμαχία» για προβολή τουρισμού στον καιρό της παγκόσμιας καραντίνας

12:50 - 04 Απρ 2020 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
«Παράθυρο» ελπίδας στο άδηλο μέλλον επιχειρεί να ανοίξει ο ελληνικός τουρισμός στο φόντο μιας πρωτοφανούς κρίσης. Με δεδομένο ότι η φετινή χρονιά φαίνεται χαμένη στο μεγαλύτερό της μέρος εκτός θεαματικών υγειονομιών εξελίξεων, ο κόσμος του τουρισμού επιχειρεί μέσα από μια συνένωση δυνάμεων να προετοιμάσει την επόμενη μέρα και να κρατήσει ενεργή τη ζήτηση για την Ελλάδα ως προορισμό.

Το υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ, η Marketing Greece και ο chief creative officer της κυβέρνησης, Steve Vranakis, λάνσαραν την Πέμπτη την πρωτοβουλία Greece From Home, με στόχο την ενίσχυση της εικόνας της χώρας διεθνώς κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Με βασικό μήνυμα «Από το σπίτι», η πρωτοβουλία, μεταξύ άλλων, προσκαλεί το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό να παραμείνει σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και να ανακαλύψει τις ομορφιές της χώρας. Ο ΕΟΤ προχωρεί άμεσα στην online προώθηση της πλατφόρμας στοχεύοντας στις κύριες αγορές προέλευσης επισκεπτών της χώρας, ώστε μέσω του Greece From Home να διατηρήσει τη σχέση του brand της Ελλάδας με το διεθνές κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας του ιού COVID-19.

«Παρουσιάζουμε μια καινοτόμα πρωτοβουλία σε παγκόσμιο επίπεδο. Άλλωστε ο τουρισμός είναι μια γέφυρα πολιτισμών. Μέσα από την αλληλογνωσία επιτυγχάνουμε την αυτογνωσία. Να γίνει ο τουρισμός μια γέφυρα ανθρωπισμού. Το Greece From Home φέρνει την Ελλάδα της πρωτοπορίας μπροστά» είπε κατά την παρουσίαση ο υπουργός τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης.

Όπως τόνισε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, «με την καμπάνια Greece From Home αντιλαμβανόμαστε απόλυτα τις δύσκολες κοινωνικές και ψυχολογικές συνθήκες που έχει επιβάλλει η πανδημία σχεδόν σε όλον τον πλανήτη, γι’ αυτό και έχουμε σαν βασικό στόχο να στείλουμε ένα μήνυμα υποστήριξης σε όσους δοκιμάζονται αυτήν την περίοδο. Είναι όμως και μια στρατηγική ενέργεια στήριξης του ελληνικού τουρισμού στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την επόμενη μέρα».

Σημειώνεται ότι ο ΕΟΤ, η Marketing Greece και η Google στήριξαν την προσπάθεια με περιεχόμενο κανάλια επικοινωνίας και τεχνικά μέσα, ώστε να έχει μια ολοκληρωμένη δομή και πλήρες υλικό.

«Θέλουμε να κρατήσουμε ζωντανή τη σκέψη και την επιθυμία της Ελλάδας στο διεθνές κοινό, στα 230 εκατ. τουρίστες που ήρθαν στη χώρα μας τα τελευταία 10 χρόνια» σημείωσε η επικεφαλής της Marketing in Greece κ. Ιωάννα Δρέττα.  Μάλιστα όπως ανέφερε η προσφορά των υπηρεσιών της Marketing Greece έγινε δωρεάν με στόχο τη στήριξη και την προετοιμασία της επόμενης μέρας του ελληνικού τουρισμού.

«Με τη βοήθεια της τεχνολογίας και της πλατφόρμας YouTube εστιάζουμε ώστε να αξιοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τον ελληνικό τουρισμό το διάστημα που μένουμε σπίτι. Παράλληλα, ενισχύουμε πρωτοβουλίες εκμάθησης όπως το Grow Greek Tourism Online. Στόχος μας είναι ο τουριστικός κλάδος να ενδυναμωθεί με ψηφιακά εργαλεία και δεξιότητες ώστε να μπορέσει να διαχειριστεί τις προκλήσεις των ημερών, αλλά  και να ενισχυθεί συνολικά για ένα ακόμη καλύτερο αύριο» τόνισε η Πέγκυ Αντωνάκου, γενική διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Μένει, βέβαια,  όπως τονίστηκε, να προβληθεί από φορείς και θεσμούς ώστε να έχει τη μέγιστη δυνατή διάχυση. Μάλιστα όπως τόνισε ο κ. Θεοχάρης μια «προίκα» για την επόμενη μέρα του τουρισμού από αυτήν την πρωτοβουλία μπορεί να είναι η εναρμόνιση των δράσεων κεντρικής κυβέρνησης, περιφερειακών εξουσιών (ΟΤΑ, Περιφέρειες) και λοιπών φορέων ώστε ο ελληνικός τουρισμός να αποκτήσει ενιαία εικόνα προς τα έξω

Γιώργος Αλεξάκης

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman