• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
18:13 - 29 Ιουν 2011

Αποχωρεί ο Κιλτίδης από τη Δημοκρατική Συμμαχία

Από τη Δημοκρατική Συμμαχία αποχώρησε ο βουλευτής Κωνσταντίνος Κιλτίδης, μετά την ψηφοφορία του Μεσοπρόθεσμου, στην οποία, όπως και οι υπόλοιποι βουλευτές της ΔΗΣΥ, είχε δηλώσει «παρών».
«Η σύσταση της ευρείας κεντροδεξιάς παράταξης που είχαμε οραματιστεί δεν φαίνεται να κατέστη δυνατή» ανέφερε ο βουλευτής.

Πηγές αναφέρουν ότι ο τρίτος του κομματικός "σταθμός" μέσα σε έξι μήνες θα είναι το ΛΑ.ΟΣ
Τελευταία τροποποίηση στις 29/06/2011 - 18:27