Πηγές αναφέρουν ότι ο τρίτος του κομματικός "σταθμός" μέσα σε έξι μήνες θα είναι το ΛΑ.ΟΣ
Από τη Δημοκρατική Συμμαχία αποχώρησε ο βουλευτής Κωνσταντίνος Κιλτίδης, μετά την ψηφοφορία του Μεσοπρόθεσμου, στην οποία, όπως και οι υπόλοιποι βουλευτές της ΔΗΣΥ, είχε δηλώσει «παρών».
Πηγές αναφέρουν ότι ο τρίτος του κομματικός "σταθμός" μέσα σε έξι μήνες θα είναι το ΛΑ.ΟΣ
Τελευταία τροποποίηση στις 29/06/2011 - 18:27

