• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Η αξία του ελληνόκτητου στόλου-Παγκόσμια κυριαρχία σε tankers και LNG

10:06 - 11 Μαϊ 2020 | Ναυτιλία
Στα 100,5 δισ. δολάρια ανέρχεται η αξία του ελληνόκτητου στόλου, γεγονός που τον κατατάσσει στη δεύτερη θέση παγκοσμίως, πίσω από την Ιαπωνία.

Σχεδόν σταθερός παρέμεινε ο ελληνόκτητος στόλος συγκριτικά με το 2019, όταν η αξία του είχε διαμορφωθεί στα 101,9 δισ. δολάρια.

Η αξία του ιαπωνικού στόλου ανήλθε σε 108 δισ. δολάρια, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται η Κίνα με αξία 98,5 δισ. δολαρίων και στην τέταρτη η Σιγκαπούρη με 44 δισ. δολάρια.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η VesselsValue, ο ελληνόκτητος στόλος κυριαρχεί στα δεξαμενόπλοια, με τη συνολική αξία τους να υπολογίζεται στα 41,3 δισ. δολάρια και ακολουθεί η Κίνα με 25,2 δισ. δολάρια.

Όπως αναφέρει το σχετικό report, η εξέλιξη αυτή αποδίδεται στη γεωπολιτική αστάθεια στα Στενά του Ορμούζ, αλλά και στην απόσυρση πλοίων που χρησιμοποιήθηκαν για την αποθήκευση καυσίμων ενόψει του κανονισμού του IMO 2020. Η άνοδος αυτή αντιστάθμισε την πτώση που παρατηρήθηκε στην αξία των bulkers και των containers. Η αξία των bulkers διαμορφώθηκε σε 28,4 δισ. δολάρια και των containerships σε 7,2 δισ. δολάρια

Η VesselsValue σημειώνει ότι από τα 320 πλοία που αγόρασαν ελληνόκτητες εταιρείες τον τελευταίο χρόνο (από τον Μάρτιο του 2019 έως σήμερα), σχεδόν τα μισά είναι bulkers. Όντες καλοί γνώστες της αγοράς, οι Έλληνες εφοπλιστές επωφελούνται της πτώσης των τιμών στα bulkers, αγοράζοντας πλοία σε φθηνότερες τιμές.

Παράλληλα, ο ελληνόκτητος στόλος βρέθηκε στην πρώτη θέση παγκοσμίως και στα πλοία μεταφοράς LNG, με τη συνολική αξία τους να εκτιμάται στα 19,7 δισ. δολάρια.

Ελληνόκτητος στόλος

Στοιχεία 2020

Greek Fleet

Στοιχεία 2019

Γιώργος Γεωργίου

 

Τελευταία τροποποίηση στις 11:20 - 11 Μαϊ 2020
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman