• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
12:56 - 20 Μαρ 2009

Πόλεμος Vodafone-Cosmote για το I-Phone

Η διάθεση της συσκευής της Apple Ι-Phone στην Ελλάδα και στην Βουλγαρία ανακοινώθηκε σήμερα στην Βόννη, στο πλαίσιο παρουσίασης της συνεργασίας της Deutsche Telecom με τον ΟΤΕ. Στην Ελλάδα, η Cosmote θα γίνει η δεύτερη εταιρεία που θα διαθέσει το I-Phone μετά την Vodafone ενώ στην Βουλγαρία η θυγατρική του ΟTΕ Globul, θα έχει αποκλειστικά δικαιώματα. Εντός της ημέρας αναμένεται να ανακοινωθεί και η τιμολογιακή πολιτική που θα εφαρμόσει η Cosmote για το I-Phone.
Αποστολή Γερμανία
Θάνος Τσίρος