• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Στις απώλειες επέστρεψαν χρυσός και πετρέλαιο
00:03 - 13 Νοε 2014

Στις απώλειες επέστρεψαν χρυσός και πετρέλαιο

Με απώλειες ολοκλήρωσαν τις συναλλαγές της Τετάρτης ο χρυσός και το πετρέλαιο με τους επενδυτές να ρευστοποιούν τα κέρδη της Τρίτης, με αφορμή τη νέα άνοδο του δολαρίου, αλλά και λόγω της έντονης  φημολογίας πως οι ΗΠΑ θα προχωρήσουν σε αύξηση των επιτοκίων νωρίτερα των εκτιμήσεων.

Ειδικότερα, τα συμβόλαια παράδοσης Δεκεμβρίου του χρυσού σημείωσαν απώλειες 0,37% δολάρια κλείνοντας στα 1.158,50 δολάρια ανά ουγγιά.


Τα συμβόλαια παράδοσης Δεκεμβρίου του αργού υποχώρησαν κατά 1,06 δολάρια ή 1,3% καταγράφοντας πτώση στα 76,88 δολάρια ανά βαρέλι.


Το συμβόλαιο Brent παράδοσης Δεκεμβρίου στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου κατέγραψε απώλειες 2,01% στα 80,03 δολάρια.