«Ένα δικαστήριο που δεν το αναγνωρίζει ούτε το Ισραήλ ούτε οι ΗΠΑ και εγώ με δυσκολία το αναγνωρίζω, γιατί παίζει μόνο πολιτική», δήλωσε τη Δευτέρα (15/9) ο υπουργός Υγείας και πρόσθεσε:
«Πολύ κακώς η χώρα αναγνωρίζει το Διεθνές Δικαστήριο, αυτά πια τα δικαστήρια παίζουν πολιτική δεν κάνουν δικαιοσύνη».
Έχουν άραγε και στο Μαξίμου ή στο ΥΠΕΞ την ίδια άποψη;









