Στη διάρκεια της δευτερολογίας του Αλέξη Τσίπρα στη Βουλή με προσωπικές αναφορές στον Λευτέρη Αυγενάκη τα αίματα άναψαν... Ο κ. Αυγενάκης ξέσπασε φωνάζοντας προς τον Πρωθυπουργό, ο οποίος με απαξιωτικό ύφος επανέλαβε πολλές φορές τη φράση "κάτσε κάτω" προς τον γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ.
Η συζήτηση στη Βουλή για ζητήματα ασφάλειας και η "μονομαχία" Τσίπρα - Μητσοτάκη είχε πολλές στιγμές έξαρσης, ωστόσο, αυτή ήταν η πιο χαρακτηριστική.
Από τη μία οι φωνές του κ. Αυγενάκη και από την άλλη η απαξιωτική και απότομη στάση του κ. Τσίπρα προκάλεσαν πολλά σχόλια.