Να πάει δηλαδή στη Βουλή για επικύρωση μια συμφωνία που ο λαός δεν ενέκρινε με το δημοψήφισμα. Η σκοπιανή κωλοτούμπα γίνεται με το επιχείρημα οτι το δημοψήφισμα δεν ήταν δεσμευτικό, αλλά συμβουλευτικό προς την κυβέρνηση. Η κυβέρνηση του λοιπόν αποφάσισε να μην ακούσει τη συμβουλή του λαού και στέλνει τη συμφωνία των Πρεσπών στη Βουλή των Σκοπίων για επικύρωση. Καλά τα πάει και ο Ζάεφ στην κωλοτούμπα...άραγε από ποιόν πήρε μαθήματα;
Σύμφωνα με τις επίσημες - ανεπίσημες κυβερνητικές πηγές, ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας συνεχάρη μετά το δημοψήφισμα των Σκοπιανών τον Πρωθυπουργό των Σκοπίων "για την αποφασιστηκότητα και τη γενναιότητα του να συνεχίσει στην εφαρμογή της συμφωνίας".
Τελευταία τροποποίηση στις 01/10/2018 - 14:35