• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Τραμπ: Μετά τον Κιμ θέλει να συναντήσει και τον Πούτιν
16:33 - 15 Ιουν 2018

Τραμπ: Μετά τον Κιμ θέλει να συναντήσει και τον Πούτιν

Μετά την ιστορική συνάντηση με τον Βορειοκορεάτη ομόλογό του, ο Πρόεδρος των ΗΠΑ φαίνεται να επιδιώκει μια συνάντηση με τον Ρώσο Πρόεδρο, Βλαντίμιρ Πούτιν.  

Σύμφωνα με πληροφορίες που φέρεται να αποκάλυψε ο ίδιος σε δημοσιογράφους η συνάντηση προγραμματίζεται εντός του καλοκαιριού.

«Ίσως συναντηθούμε το καλοκαίρι», τόνισε ο κ. Τραμπ σύμφωνα με το Reuters.