• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Το Ποτάμι έγινε τριών-Το μήνυμα του Θεοδωράκη
21:55 - 26 Φεβ 2017

Το Ποτάμι έγινε τριών-Το μήνυμα του Θεοδωράκη

Την Κυριακή (26/2) συμπληρώθηκαν τρία χρόνια από την ίδρυση του Ποταμιού και ο Σταύρος Θεοδωράκης έστειλε το δικό του μήνυμα μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter.

«Σαν σήμερα το 2014 ξεκίνησε το Ποτάμι. Είμαι περήφανος για κάθε μέρα, κάθε λέξη, κάθε δράση του Κινήματος μας. Τρία χρόνια Ποτάμι. Είμαι περήφανος για όλους αυτούς που μαζί αγωνιζόμαστε για να τα αλλάξουμε όλα χωρίς να γκρεμίσουμε τη χώρα», έγραψε ο επικεφαλής του Ποταμιού.