«Σαν σήμερα το 2014 ξεκίνησε το Ποτάμι. Είμαι περήφανος για κάθε μέρα, κάθε λέξη, κάθε δράση του Κινήματος μας. Τρία χρόνια Ποτάμι. Είμαι περήφανος για όλους αυτούς που μαζί αγωνιζόμαστε για να τα αλλάξουμε όλα χωρίς να γκρεμίσουμε τη χώρα», έγραψε ο επικεφαλής του Ποταμιού.
Την Κυριακή (26/2) συμπληρώθηκαν τρία χρόνια από την ίδρυση του Ποταμιού και ο Σταύρος Θεοδωράκης έστειλε το δικό του μήνυμα μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter.



