Απόψεις
09/05/2011 - 20:12
"Συνωστισμός" για την αξιολόγηση της Ελλάδας... υποβαθμίζει η S&P, διατηρεί η Fitch, απειλεί η Moody's
Σε ΒΒ+ διατηρεί την αξιολόγηση της Ελλάδας ο διεθνής οίκος αξιολόγησης Fitch, απαντώντας σε δημοσιεύματα που έκαναν λόγο περί επικείμενης υποβάθμισης της οικονομίας της χώρας μας κατά μία ή δύο βαθμίδες.
09/05/2011 - 12:31
Eντολή εισαγγελικής έρευνας για το δημοσίευμα του Der Spiegel
Προκαταρκτική έρευνα για το δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού Der Spiegel περί εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ διέταξε η προϊσταμένη της εισαγγελίας Πρωτοδικών, κυρία Ελένη Ράικου.
09/05/2011 - 12:27
Στο 3,9% τον Απρίλιο ο πληθωρισμός
Στο 3,9% διαμορφώθηκε ο πληθωρισμός τον Απρίλιο σε ετήσια βάση από 4,5% το Μάρτιο. Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης τιμών καταναλωτή τον Απρίλιο του 2011 συμείωσε αύξηση 3,9% σε σχέση με τον αντίστοιχο δείκτη τον Απρίλιο του 2010, έναντι αύξησης 4,8% το αντίστοιχο διάστημα του 2010 έναντι του 2009.
09/05/2011 - 10:15
Στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ η Folli Follie;
Το ενδεχόμενο εισαγωγής του στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ φέρεται να συζητά ο όμιλος Folli Follie, σύμφωνα με το πρωινό report της Eurobank Securities, το οποίο επικαλείται δημοσίευμα του Bloomberg που με τη σειρά του επικαλείται εφημερίδα του Χονγκ Κονγκ.
09/05/2011 - 10:04
(upd 2) Δεύτερο πακέτο στήριξης προεξοφλούν οι FT - Ποια τα σενάρια των Γερμανών και του Ρουμπινί
(upd 2) Χωρίς να παραγκωνίζονται οι φήμες περί αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους... νέα σενάρια κάνουν τώρα τον κύκλο των ξένων μέσων ενημέρωσης, στον απόηχο αφενός της μυστικής συνάντησης των υπουργών Οικονομικών ορισμένων χωρών της ευρωπαικής περιοχής αργά το βράδυ της Παρασκευής στο Λουξεμβούργο και αφετέρου του δημοσιεύματος του γερμανικού περιοδικού Der Spiegel περί εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ.
09/05/2011 - 09:59
Με μοντέλο ΟΤΕ η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ ;
Μοντέλο παρόμοιο με εκείνο της εισόδου στρατηγικού επενδυτή στον ΟΤΕ, δηλαδή τη σταδιακή εκχώρηση σε ξένο όμιλο ενός ποσοστού, μέχρι εκείνος να καταστεί το απόλυτο αφεντικό της επιχείρησης, εκτιμούν πολλοί αναλυτές ότι προετοιμάζει η κυβέρνηση για τη ΔΕΗ. Πολύ δε περισσότερο μετά τα όσα είπε την Παρασκευή ο Πρωθυπουργός στη Βουλή, απαντώντας σε ερώτηση του προέδρου του ΛΑΟΣ.
09/05/2011 - 09:55
Τι συνέβη το Σαββατοκύριακο
Οι υποθέσεις μας σχετικά με το περιεχόμενο των συζητήσεων στη μυστική σύσκεψη της Παρασκευής, μεταξύ του υπουργού οικονομικών της χώρας μας και των Ευρωπαίων ομολόγων του που συμμετέχουν στο G20, στηρίζονται κυρίως σε διαρροές από την ελληνική πλευρά, αλλά και σε συμπεράσματα που προκύπτουν λογικά από την ανάγνωση των σχετικών σχολίων στο διεθνή τύπο. Αυτό που φαίνεται ξεκάθαρα, είναι πόσο κρίσιμη είναι η κατάσταση. Μακάρι να το συνειδητοποίησαν επιτέλους και ορισμένα μέλη της κυβέρνησης, αλλά και των κομμάτων της αντιπολίτευσης, που βρίσκονται στο δικό τους κόσμο.
09/05/2011 - 08:45
Το υπουργείο Πολιτισμού εξετάζει το "άνοιγμα" αγοράς της τουριστικής κατοικίας
Nομοθετικές ρυθμίσεις που θα προσβλέπουν στο "άνοιγμα" αγοράς της τουριστικής κατοικίας και οι οποίες θα παρέχουν περαιτέρω διευκόλυνση στην επιχειρηματικότητα και στις επενδύσεις στον κλάδο του τουρισμού εξετάζει το υπουργείο Πολιτισμού, σύμφωνα με την εφημερίδα "Τα Νέα".
09/05/2011 - 08:35
Στους επικεφαλής της τρόικας την Τρίτη η αρνητική έκθεση των ελεγκτών για το Μνημόνιο
Aύριο, Τρίτη 10 Μαϊου οι ελεγκτές της τρόικας θα παραδόσουν στους επικεφαλής της Ματίας Μορς (Ευρωπαϊκή Επιτροπή), Κλάους Μαζούχ (ΕΚΤ) και Πώλ Τόμσεν (ΔΝΤ) την αρνητική έκθεση αποτίμησης που συνέταξαν για την πορεία της εφαρμογής του Μνημονίου, ενώ οι τελευταίοι θα ξεκινήσουν τις επαφές με την κυβέρνηση για την νέα επικαιροποίησή του.
09/05/2011 - 08:16
"Η Ελλάδα δεν πρέπει να εγκαταλείψει το ευρώ", λέει ο Γερμανός υπουργός Οικονομίας
Ο υπουργός Οικονομίας της Γερμανίας Ράινερ Μπρούντερλε επέκρινε χθες τις φημολογίες ότι η Ελλάδα θα πρέπει να εγκαταλείψει τη ζώνη του ευρώ και να επιστρέψει στη δραχμή, επισημαίνοντας ότι κάτι τέτοιο απλώς θα αποδυναμώσει την Ευρώπη.
09/05/2011 - 02:25
Όλη η ντροπή, δική μας
Προφανώς η αποτυχία στην εφαρμογή του μνημονίου, η διατήρηση του υψηλού ελλείμματος και η αύξηση του χρέους, είναι αποτυχία της ελληνικής κυβέρνησης. Χειρίστηκε το ζήτημα με απίστευτη επιπολαιότητα, αλλαζονεία, ανεπάρκεια και καιροσκοπισμό. Δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και το μόνο που κατάφερε είναι να συναγωνίζεται την κυβέρνηση Καραμανλή για το ποιά εκ των δύο είναι η χειρότερη.
09/05/2011 - 01:42
Το Λουξεμβούργο δεν έλυσε το ελληνικό πρόβλημα
Νευρική κρίση στην Αθήνα, αλλά και σε όλη την Ευρώπη, προκάλεσε την Παρασκευή το βράδυ το ηλεκτρονικό δημοσίευμα του «Σπήγκελ» που ανέφερε ότι η Ελλάδα σκέπτεται να επιστρέψει στη δραχμή και ότι γι΄ αυτό είχαν μαζευτεί κρυφά στο Λουξεμβούργο υπουργοί Οικονομικών χωρών της Ευρωζώνης για να αντιμετωπίσουν την κατάσταση.
09/05/2011 - 01:29
Η Ελλάδα το πιο «καυτό» στοίχημα των διεθνών αγορών
«Φωτιά» έχουν πάρει οι επενδυτικές τράπεζες σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς «το ελληνικό στοίχημα» μπορεί να φέρει κέρδη ή ζημιές εκατοντάδων δισεκατομμυρίων ευρώ. Το τι θα αποφασίσει τελικά η ΕΕ για την Ελλάδα θα κρίνει αν αυτοί που πούλαγαν ελληνικά ομόλογα έκαναν καλά ή αν πιάστηκαν θύματα της ευρωπαικής πολιτικής.
09/05/2011 - 01:09
Στέρηση φορο/απαλλαγών και αφορολογήτου, σχεδιάζει η κυβέρνηση
Στέρηση φοροαπαλλαγών αλλά και αφορολόγητου ορίου περιμένει όχι μόνο τους οφειλέτες του Δημοσίου αλλά και όλους όσοι εντοπίζονται με φορολογικές παραβάσεις, ενώ το μέτρο των κατασχέσεων οφειλών εις χείρας τρίτων επεκτείνεται και στους ενοικιαστές. Και τα δύο μέτρα θα ληφθούν κάτω από την πίεση της τρόικας για διπλάσια προσαρμογή της τάξης πλέον των 6 δισ. ευρώ το 2011 έναντι μόλις 3 δισ. ευρώ που συνεχίζει να εκτιμά ακόμη η κυβέρνηση ως αντιστάθμισμα των εφετινών αποκλίσεων και της περυσινής αναθεώρησης του ελλείμματος.
