Δικαιούχοι του ανωτέρω μερίσματος είναι όσοι ήταν κάτοχοι μετοχών της εταιρίας μετά το πέρας της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου Αθηνών (Χ.Α.) της 25ης Ιουνίου 2007. Συνεπώς από την 26η Ιουνίου 2007, ημέρα Τρίτη, η διαπραγμάτευση των μετοχών της εταιρίας, θα γίνεται χωρίς το δικαίωμα πληρωμής μερίσματος χρήσης 2006.
Tη διανομή μερίσματος για την χρήση 2006, ποσού 0,07 ευρώ ανά μετοχή αποφάσισε η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της ΕΛΒΕ Ενδυμάτων, της 8ης Μαΐου 2007. Η πληρωμή του μερίσματος θα πραγματοποιηθεί μέσω της Εθνικής, από την Τετάρτη 4 Ιουλίου 2007 έως και την Παρασκευή 4 Ιουλίου 2008.



