• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
ΥΠΟΙΚ: Κατάληψη από στελέχη του ΠΑΜΕ
09:37 - 11 Ιουν 2015

ΥΠΟΙΚ: Κατάληψη από στελέχη του ΠΑΜΕ

Υπό κατάληψη βρίσκεται το υπουργείο Οικονομικών, στη Νίκης, από μέλη του ΠΑΜΕ.

Οι καταληψίες έχουν αναρτήσει ένα μεγάλο πανό με τις φωτογραφίες του Γιώργου Παπανδρέου, του Αντώνη Σαμαρά και του Αλέξη Τσίπρα, με τις αναφορές «1ο Μνημόνιο», «2ο Μνημόνιο» και «3ο Μνημόνιο».

Το ΠΑΜΕ οργανώνει συλλαλητήριο στην Ομόνοια στις 19:30 το απόγευμα.

Τελευταία τροποποίηση στις 11/06/2015 - 10:16