• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
12:50 - 09 Νοε 2011

Στο 3% ο πληθωρισμός τον Οκτώβριο

Ο πληθωρισμός για τον Οκτώβριο υποχώρησε στο 3% από 3,1% που ήταν το Σεπτέμβριο, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛ.ΣΤΑΤ.). θωρισμός τον Οκτωβρίο έναντι 3,1% τον Σεπτέμβριο.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, από τη σύγκριση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή (Γ.Δ.Τ.Κ) του μηνός Οκτωβρίου 2011, προς τον αντίστοιχο Δείκτη του Οκτωβρίου 2010, προκύπτει αύξηση 3,0%, έναντι αύξησης 5,2% που σημειώθηκε κατά την ίδια σύγκριση του έτους 2010 προς το 2009.

Ο Γενικός Δείκτης κατά το μήνα Οκτώβριο 2011, σε σύγκριση με το Σεπτέμβριο 2011, παρουσίασε αύξηση 0,1%, έναντι αύξησης 0,2% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους.

Ο μέσος Δείκτης του δωδεκαμήνου Νοεμβρίου 10 - Οκτωβρίου 11, σε σύγκριση προς τον ίδιο Δείκτη του δωδεκαμήνου Νοεμβρίου 09 - Οκτωβρίου 10, παρουσίασε αύξηση 3,7%, έναντι αύξησης 4,3% που σημειώθηκε κατά τα αντίστοιχα προηγούμενα δωδεκάμηνα.

Αμετάβλητος σε σχέση με τον Σεπτέμβριο παρέμεινε ο εναρμονισμένος πληθωρισμός τον Οκτώβριο που ανήλθε στο 2,9%
Τελευταία τροποποίηση στις 09/11/2011 - 12:59