• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
Image on Reporter.gr
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Απόψεις

Τελικά τι θυμάται περισσότερο ο καταναλωτής στις διαφημίσεις προϊόντων; Ένα καλό κείμενο με έξυπνες ατάκες αποτελεί το δυσκολότερο κομμάτι στη δημιουργική πλευρά μιας διαφήμισης. Πολλές ατάκες από διαφημίσεις στο παρελθόν έχουν μείνει στη μνήμη των ανθρώπων, άλλες συνυφασμένες με το προϊόν και άλλες όχι. Όπως για παράδειγμα η παλιά διαφήμιση της τότε ελληνικής βιομηχανίας ζυμαρικών Μίσκο, με την αξεπέραστη ατάκα του καλόγερου «Ακάκιε μη ξεχάσεις τα μακαρόνια να είναι Μίσκο». Την οποία οι παλιότεροι χρησιμοποιούσαν ενίοτε σε ανάλογες περιπτώσεις, ιδιαίτερα όταν ήθελαν να υπενθυμίσουν σε κάποιον να μην ξεχάσει να αγοράσει κάτι. Και άλλες, πιο σύγχρονες, όπως η διαφήμιση του Johnnie Walker, με την ατάκα "Keep Walking" που χρησιμοποιούν ακόμα και οι εκπρόσωποι του λαού στο ελληνικό κοινοβούλιο.
Image on Reporter.gr Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman