Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Είναι ο τρόπος τους να κρατούν τους πελάτες «χαλαρούς» και να αποφεύγουν τα περιστατικά «αγένειας».
Μιλώντας στην Local, ο διευθυντής του καφέ, Φαμπρίς Πεπινό, ανέφερε πως το προσωπικό είχε βαρεθεί τη συμπεριφορά ορισμένων πελατών – κυρίως εργαζόμενων που έκαναν διάλειμμα – και μέσα στη βιασύνη τους ήταν αγενείς.
«Ξεκίνησε σαν αστείο γιατί κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων οι άνθρωποι μας έρχονταν αγχωμένοι από τη δουλειά και μιλούσαν απότομα όταν παράγγελναν καφέ. Αυτός είναι ο τρόπος μας να τους πούμε να χαλαρώσουν» σημειώνει.
Ο κ. Πεπινό λέει ότι πολλοί πελάτες δέχτηκαν με χαρά τους κανόνες, όταν για πρώτη φορά είδαν την πινακίδα με τον τιμοκατάλογο. Προσθέτει ότι ακόμη δεν έχει εφαρμόσει την αυστηρή τιμή - είναι περισσότερο για... εκφοβισμό και αναφέρει πως τώρα οι πελάτες είναι πιο χαλαροί και χαμογελούν περισσότερο.
Μιλώντας στην Local, ο διευθυντής του καφέ, Φαμπρίς Πεπινό, ανέφερε πως το προσωπικό είχε βαρεθεί τη συμπεριφορά ορισμένων πελατών – κυρίως εργαζόμενων που έκαναν διάλειμμα – και μέσα στη βιασύνη τους ήταν αγενείς.
«Ξεκίνησε σαν αστείο γιατί κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων οι άνθρωποι μας έρχονταν αγχωμένοι από τη δουλειά και μιλούσαν απότομα όταν παράγγελναν καφέ. Αυτός είναι ο τρόπος μας να τους πούμε να χαλαρώσουν» σημειώνει.
Ο κ. Πεπινό λέει ότι πολλοί πελάτες δέχτηκαν με χαρά τους κανόνες, όταν για πρώτη φορά είδαν την πινακίδα με τον τιμοκατάλογο. Προσθέτει ότι ακόμη δεν έχει εφαρμόσει την αυστηρή τιμή - είναι περισσότερο για... εκφοβισμό και αναφέρει πως τώρα οι πελάτες είναι πιο χαλαροί και χαμογελούν περισσότερο.
Πηγή: The Independent