Τα προβλήματα της γερμανικής ναυτιλίας συνδέονται άμεσα με τις προκλήσεις του τραπεζικού τομέα. Θέλοντας να εξυγιάνουν τους ισολογισμούς τους και να περιορίσουν την έκθεσή τους σε κάθε είδους ρίσκο, οι γερμανικές τράπεζες άρχισαν να περιορίζουν ή και να εγκαταλείπουν τη χρηματοδότηση των ναυτιλιακών. Είχε προηγηθεί η διαγραφή κόκκινων δανείων δεκάδων δισεκατομμυρίων, στο πλαίσιο της προσπάθειας να αντιμετωπίσουν τοξικό χρέος ύψους 100 δισ. δολαρίων.
Η συρρίκνωση της γερμανικής ναυτιλίας πηγάζει από μία άνευ προηγουμένη κάμψη την τελευταία δεκαετία, στην οποία οι ναύλοι, εν μέσω εντονότατου ανταγωνισμού και περίσσειας προσφοράς, έκαναν βουτιά, εξηγεί η αμερικανική εφημερίδα.
Τα στοιχεία της VDR αποκαλύπτουν ότι οι Γερμανοί πλοιοκτήτες ελέγχουν 2.400 εμπορικά σκάφη σήμερα έναντι 3.800 το 2012. «Η πλειονότητα των πλοίων πήγε σε πλούσιους Έλληνες εφοπλιστές, όπως επίσης σε εταιρείες της Κίνας και της Σιγκαπούρης» αναφέρει η WSJ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr