Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Για να αποδείξει τη θέση του, χρησιμοποίησε ως βαρόμετρο του brand "Ελλάδα" το... Google, το οποίο έδειξε τα εξής
Ακρόπολη: 17,6 εκατομμύρια λήμματα σε 0,24 δευτερόλεπτα
Αρχαία Ελλάδα: 15,7 εκατομμύρια λήμματα
Μύκονος: 3,35 εκατομμύρια λήμματα σε 0,19 δευτερόλεπτα
Ζορμπάς: 29,9 εκατομμύρια
Ελλάδα κρίση: 62,1 εκατομμύρια
Ελλάδα διαφθορά: 24,4 εκατομμύρια
Ελλάδα ταραχές: 9,7 εκατομμύρια
"Αυτή είναι η εικόνα μας", σημείωσε, τονίζοντας ότι "η Ελλάδα είναι ένα από τα μεγαλύτερα brands που ποτέ δεν του έγινε branding".
Δαπανήσαμε εκατομμύρια όλα αυτά τα χρόνια για να προάγουμε τον τουρισμό, αλλά δεν κάναμε branding της Ελλάδας, δεν διαχειριστήκαμε το τι σκέφτονται οι άλλοι για μας.
Ο κ. Economides στάθηκε στις συνεχείς αλλαγές διαφημιστικής εξτρατείας, καυτηριάζοντας το γεγονός ότι έχουν υπάρξει 14 αλλαγές λογοτύπου και 16 αλλαγές καμπάνιας από το 1990.