Την πεποίθηση του ότι οι επενδύσεις της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά αποτελούν πρόκριμα για την προσέλκυση επιπλέον κινεζικών και, γενικότερα, ξένων επενδύσεων εκφράζει με δήλωσή του ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά Β. Κορκίδης αλλά και ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά Ανδριανός Μιχάλαρος.
Στόχος η ευρωπαϊκή πρωτιά για τον Πειραιά
Ο πρόεδρος του ΒΕΠ, με αφορμή τα εγκαίνια της προβλήτας 3 που πραγματοποίησαν ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς και ο πρόεδρος του κινεζικού ομίλου COSCO Γιουέι Τζιαφού αναφέρει: «Η ανάπτυξη του λιμανιού και η στόχευση αύξησης της δυναμικότητάς του στα 7 εκατομμύρια τόνους φέρνουν τον Πειραιά πρώτο μεταξύ των πρώτων ευρωπαϊκών λιμένων. Οι επενδύσεις του κινεζικού κολοσσού στο λιμάνι, είναι ο καλύτερος διαφημιστής της χώρας μας σε αυτήν τη δραματική οικονομικά συγκυρία προκειμένου να προσελκύσουν επιπλέον κινεζικές και εν γένει ξένες επενδύσεις. Θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι χωρίς επενδύσεις δεν μπορεί να προχωρήσει η ελληνική Οικονομία σε οποιαδήποτε αναπτυξιακή τροχιά. Ο Πειραιάς ο οποίος υποφέρει εδώ και δεκαετίες από την αποβιομηχάνιση και από την έλλειψη επενδύσεων, εικόνα η οποία συναντάται και στην υπόλοιπη χώρα, έχει μία ευκαιρία. Την ευκαιρία της ανάπτυξης και την ευκαιρία το Λιμάνι του να αποτελέσει το εφαλτήριο για την τόνωση της τοπικής οικονομίας. Ελπίζουμε το χαρτί της προσέλκυσης επιπλέον επενδύσεων να παιχτεί σωστά από όλες τις πλευρές, εντός Ελλάδος. Η πρακτική ότι η Ελλάδα είναι αφιλόξενη σε ξένες επενδύσεις πρέπει να εκλείψει. Δεν μας οδήγησε πουθενά έως τώρα, δεν θα μας οδηγήσει πουθενά στο μέλλον. Θεωρούμε δε, ότι η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα συμβάλλει στην ανάπτυξη αξιόπιστων συνδυασμένων μεταφορών και δεν θα πρέπει να υπάρξει οποιαδήποτε καθυστέρηση. Το τρένο της ανάπτυξης δεν μπορεί να περιμένει».
Δυνατότητα αύξηση του ΑΕΠ κατά 2,5%
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά Βασίλης Κορκίδης σημειώνει ότι "ο επιχειρηματικός κόσμος εύχεται να πραγματοποιηθούν όλες οι προγραμματισμένες και νέες συμφωνίες, που θα καταστήσουν το λιμάνι του Πειραιά το μεγαλύτερο της Ευρώπης, με ανταποδοτικά οφέλη για την χώρα μας, την οικονομία και την απασχόληση.
Οι ναυτιλιακές και εμπορικές δραστηριότητες δημιουργούν προστιθέμενη αξία, ενώ μπορούν να αυξήσουν το ΑΕΠ την επόμενη διετία κατά 2,5%.Το λιμάνι του Πειραιά έχει πράγματι πολλές δυνατότητες, μπορεί να καθιερωθεί σε διαμετακομιστικό κόμβο της Μεσογείου και να ακολουθήσει την ανοδική πορεία της ελληνικής ποντοπόρου ναυτιλίας".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr