Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, οι Μινωικές Γραμμές που ήδη κατέχουν το 48,4% της ακτοπλοϊκής εμφανίζονται ως μεγάλο φαβορί της διαδικασίας, ωστόσο στο διαγωνισμό μετέχουν με αξιώσεις δύο ακόμη ενδιαφερόμενοι, η Fortress που ήδη μετέχει στην Attica group και η Eagle Mind με επικεφαλής τον Μάριο Ηλιόπουλο της Seajet.
Την περασμένη εβδομάδα εξάλλου οι Μινωϊκές ζήτησαν τη σύγκληση έκτακτης ΓΣ, θέτοντας θέμα για τη διαχείριση της HSW τα τελευταία χρόνια και κάλεσαν την Πειραιώς να προστατεύσουν από κοινού την αξία των μετοχών που κατέχουν στην ακτοπλοϊκή.
Tο ενδεχόμενο ο διαγωνισμός να αποβεί άκαρπος είναι πιθανόν, εφόσον οι προσφορές υπολείπονται σημαντικά της αποτίμησης του 40,44% της HSW στα βιβλία της Πειραιώς. Ο κίνδυνος αυξάνεται εφόσον υποβληθεί μια μόνο προσφορά, με χαμηλό τίμημα, σε σχέση με τον ελάχιστο πήχη που έχει θέσει ο πωλητής.
Σε κάθε περίπτωση η μάχη έχει ενδιαφέρον. Βέβαια, η Minoan κατέχει μερίδιο σήμερα που φτάνει το 48,4% και επιδιώκει να ελέγξει ολοκληρωτικά την εταιρία που έχει ισχυρή παρουσία στο Βόρειο και Ανατολικό Αιγαίο, τις Κυκλάδες αλλά και τις Σποράδες διαθέτοντας ταχύπλοα αλλά και κάποια νεότευκτα πλοία.
Ο Μάριος Ηλιόπουλος διαθέτει το μεγαλύτερο στόλο ταχυπλόων στην Ελλάδα (super jet, mega jet) ενώ η Attica έχει την πλέον ισχυρή παρουσία στα Δωδεκάνησα, Κυκλάδες ενώ σε κοινοπραξία με την ΑΝΕΚ καλύπτει τη γραμμή Σούδα – Πειραιάς, έχει δρομολόγιο για Ηράκλειο ενώ εξυπηρετεί και τις γραμμές της Αδριατικής.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr