• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό και δεν θα έχει νερό;
13:47 - 30 Μαρ 2018

Η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό και δεν θα έχει νερό;

Τα τεράστια προβλήματα στην υδροδότηση της Θεσσαλονίκης ασφαλώς και έχουν ταλαιπωρήσει αφάνταστα τους πολίτες αλλά και τους επισκέπτες της πόλης.

Καλό είναι όσο μπορούμε βέβαια να αντιμετωπίζουμε με ψυχραιμία και χιούμορ αυτές τις καταστάσεις.

Και οι Θεσσαλονικείς, καθώς φαίνεται έχουν χιούμορ. Μερικές από τις ατάκες τους στο Twitter αυτές τις μέρες πραγματικά... έγραψαν:

Δείτε μερικά σπαρταριστά tweets:

  • Να σαι μαθητής στη Σαλονίκη και να σου ζητάν να ξερεις το μάθημα νεράκι
  • Κοίτα που θα έχουμε μετρό και δεν θα έχουμε νερό
  • Νταξει, μάθαμε να ζούμε χωρίς νερό. Ας αρχίσουμε να ψάχνουμε και για καρύδες τώρα
  • -έχεις βρύση; -εχω βρύση. -έχει νερό;
  • Θα ρίξει καμια βροχή και θα βλεπουμε κόσμο στο δρόμο με σαμπουάν και οδοντόβουρτσες