Υπενθυμίζεται, ότι κατά τη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Χρηματιστηρίου Αθηνών της 26.06.2008, αποφασίσθηκε, κατ' εφαρμογή της παραγράφου 3.1.2.5. 1(β) του Κανονισμού του ΧΑ, η μεταφορά των μετοχών της εταιρίας στην Κατηγορία Επιτήρησης. Ειδικότερα, οι μετοχές της εταιρίας εντάχθηκαν στην Κατηγορία Επιτήρησης εξ αιτίας του γεγονότος ότι οι ζημιές κατά τη χρήση 2007 ήταν μεγαλύτερες από το τριάντα τοις εκατό (30%) της καθαρής θέσης.
16:58 - 25 Νοε 2009
Στα 3,25 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη α΄ 6μήνου της ΑΕΓΕΚ- Ενέργειες εξόδου από την Επιτήρηση
Στις απαιτούμενες ενέργειες για να καταστεί εφικτή η έξοδος των μετοχών από την Κατηγορία Επιτήρησης θα προβεί η εταιρεία ΑΕΓΕΚ, καθώς τα αποτελέσματα α' εξαμήνου 2009 του ομίλου μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανέρχονται σε 3.257,92 χιλ. ευρώ , ενώ τα ίδια κεφάλαια σε 35.163,56 χιλ.ευρώ , συνεπώς έχει αρθεί ο ως άνω λόγος ένταξης στην κατηγορία επιτήρησης.



