• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
22:04 - 12 Νοε 2012

ΟΔΔΗΧ: Θα καλυφθεί η έκδοση εντόκων της Τρίτης

Την εκτίμηση ότι οι αυριανές εκδόσεις εντόκων γραμματίων, από τις οποίες το Ελληνικό Δημόσιο προσδοκά να αντλήσει 5 δισ. ευρώ για να αναχρηματοδοτήσει μέρος εντόκων που λήγουν στις 16 Νοεμβρίου, θα καλυφθούν πλήρως εξέφρασε αξιωματούχος του Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους (ΟΔΔΗΧ).

«Είμαστε σίγουροι ότι η έκδοση θα αναχρηματοδοτηθεί χωρίς κανένα πρόβλημα» δήλωσε το στέλεχος στο Reuters ξεκαθαρίζοντας πως η ΕΚΤ είναι ενήμερη.

«Έχουμε έλθει σε επαφή με την ΕΚΤ σχετικά με το ανώτατο όριο των ανεξόφλητων υπολοίπων των εντόκων γραμματίων και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα», σημείωσε.