Εχουν σκεφθει οι κυριοι της ΕΧΑΕ και του ΣΜΕΧΑ οτι ετσι οπως χωρισαν την αγορα, πριν απο δυο χρονια στην μεγαλη διεθνη κατηγορια θα ειχαμε 5 μετοχες και οτι ισως του χρονου θα εχουμε ολες εκει και στην μικρη κατηγορια καμμια? Μηπως οι κατηγοριες θα επρεπε να γινουν συμφωνα με την καθαρη θεση των εταιρειων και οχι με την καιφαλαιοποιηση τους?
Εχουν σκεφθει οι κυριοι της ΕΧΑΕ και του ΣΜΕΧΑ οτι ετσι οπως χωρισαν την αγορα, πριν απο δυο χρονια στην μεγαλη διεθνη κατηγορια θα ειχαμε 5 μετοχες και οτι ισως του χρονου θα εχουμε ολες εκει και στην μικρη κατηγορια καμμια? Μηπως οι κατηγοριες θα επρεπε να γινουν συμφωνα με την καθαρη θεση των εταιρειων και οχι με την καιφαλαιοποιηση τους?