Από θέσεως...
13/09/2016 - 19:19
Σχολείο ή αναμορφωτήριο;
Με την έναρξη της νέας σχολικής περιόδου ήλθε και η στιγμή να κάνουμε μία αποτίμηση της προηγούμενης.
13/09/2016 - 08:06
«Κυρ Διευθυντά των Δίσκων»…
Έπρεπε να 'ρθουν τα πάνω κάτω. Έπρεπε για πρώτη φορά επιτέλους να πληρώσουν για τις συχνότητες που παράνομα κατείχαν οι καναλάρχες με αντιπαροχή στον δικομματισμό επί 27 χρόνια και σηκώθηκε μπουχός. Έπρεπε όμως να γίνει! Μόνο που το πράγμα δεν έγινε καλά…
13/09/2016 - 07:37
«Γερμανοτσολιάδες»...
Με τα 13 από τα 15 προαπαιτούμενα σε εκκρεμότητα και καθώς ξεκινά η νέα φάση «διαπραγμάτευσης» προκειμένου να ολοκληρωθεί άλλη μία αξιολόγηση και εκταμίευση, ο Αλ. Τσίπρας ανέτρεψε την Κυριακή άλλον έναν μύθο, από εκείνους που τον έφεραν στην εξουσία. Πρόκειται για τον μύθο στον οποίο η κυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου ήταν ένα ενεργούμενο των δανειστών, λειτουργούσε με υπαγορευμένα μέτρα και όπως έλεγαν πολλά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, ήταν μια νέα «κυβέρνηση Τσολάκογλου», «Γερμανοτσολιάδες» κλπ.
12/09/2016 - 11:42
Ο Τσίπρας στη ΔΕΘ: Μια τόσο μακρυνή απουσία…
Η συνέντευξη τύπου του πρωθυπουργού Α. Τσίπρα στη ΔΕΘ, οργανώθηκε σε συνθήκες αποστειρωμένου εργαστηρίου.
12/09/2016 - 08:10
Η εξουσία ώς ναρκωτικό
Οι δημοσιογράφοι που εκπροσωπούσαν τις μεγαλύτερες εφημερίδες στη συνέντευξη τύπου του Πρωθυπουργού στη ΔΕΘ, εξαιρέθηκαν από τις ερωτήσεις. Οι εκπρόσωποι των δυο μεγαλύτερων σε κυκλοφορία Κυριακάτικων εφημερίδων, Πρώτο Θέμα και ΒΗΜΑ, αλλά και του Ελεύθερου Τύπου, της Δημοκρατίας και του ραδιοφωνικού σταθμού του δήμου Αθηναίων 9.84. δεν υπέβαλαν ερώτηση στον πρωθυπουργό διότι δεν τους δόθηκε ο λόγος. Με αυτόν τον τρόπο θεωρεί η κυβέρνηση οτι μπορεί να αποφεύγει τον δημοσιογραφικό έλεγχο και να χτίζει την εικόνα της όπως θέλει, “ανακρινόμενη” από φίλια Μέσα, όπως η Αυγή και το Κόκκινο. Δυστυχώς, μετά την αφαίρεση του δικαιώματος εκπομπής από τα τηλεοπτικά κανάλια η κυβέρνηση επιδιώκει τώρα και τη φίμωση των εφημερίδων και των ραδιοφωνικών σταθμών. Με το απλό, παιδικό κόλπο, “αν δεν είσαι δικός μας, μη μιλάς”.
11/09/2016 - 19:48
Παράσταση χωρίς ουσία στη ΔΕΘ, αφού ό,τι θέλει λέει…
Περιττό να πούμε ότι αυτή η Έκθεση Θεσσαλονίκης έχει ξεφτίσει. Έχει ξεφτίσει σαν θεσμός στο αντικείμενό της, καθώς μόνο υπουργείο και ΔΕΚΟ γεμίζουν τα περίπτερα με ατέλειωτο αυτοθαυμασμό για ανύπαρκτα επιτεύγματα. Και έχει ξεφτίσει και σαν πολιτικό γεγονός, ιδιαίτερα μετά το 2014, όταν ο Τσίπρας την χρησιμοποίησε σαν εφαλτήριο για την εξουσία με μία σειρά από μπούρδες, ψέματα και αυταπάτες. Το ίδιο έκανε και σήμερα στη συνέντευξη τύπου από θέση πρωθυπουργού πλέον, με άλλο τουπέ και στυλ, της αυθεντίας που προσφέρει το αξίωμα και σίγουρα πιο επιθετικό, αλλά μάλλον και πιο μαραμένος. Α και κάτι άλλο. Ποτέ στο παρελθόν εξουσία δεν έστησε τόσο πολύ το πολιτικό γεγονός των εγκαινίων, όσο η σημερινή. Πρώτα με τη δήθεν απεργία της ΕΣΗΕΑ για να μη καλυφθούν οι διαμαρτυρίες και μετά με τη σειρά των ερωτήσεων και τις ερωτήσεις στη συνέντευξη. Καλά πάμε…
10/09/2016 - 13:16
Ο άρχοντας του κακού timing
Η συνάντηση των «ηγετών του Νότου» που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στην Αθήνα είχε εξαγγελθεί ως απαρχή μίας συμμαχίας κατά της λιτότητας, ως μία κίνηση της περιφέρειας της Ενωσης κατά του γερμανικού πυρήνα της και της πολιτικής που ακολουθείται.
09/09/2016 - 19:26
Μισός αιώνας… περισσότερων επενδύσεων!
Συνήθως οι οικονομολόγοι κουράζουμε τους αναγνώστες με αριθμούς. Σε βαθμό που, δικαιολογημένα, όταν εκείνοι βλέπουν τον τρίτο-τέταρτο με υποδιαστολή και ποσοστό, να αλλάζουν (φυσική ή ηλεκτρονική) σελίδα. Κάποιοι αριθμοί, όμως, είναι τόσο αποκαλυπτικοί, που θα έπρεπε να τους γράφουν κάθε μέρα με κεφαλαία γράμματα στα πρωτοσέλιδά τους οι ελληνικές εφημερίδες.
08/09/2016 - 17:28
Η ΔΕΘ και το… «μαύρο» στην πραγματική οικονομία
Τις τελευταίες ημέρες και μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες πληθαίνουν οι αναφορές, ότι κατά την επίσκεψη του Πρω θυπουργού στη ΔΕΘ ο κ. Τσίπρας θα συντηρήσει την πολιτική της μετωπικής αντιπαράθεσης με τη ΝΔ για τη διαπλοκή, τα ΜΜΕ, το τέλος της ανομίας και τη δήθεν αποκατάσταση της νομιμότητας στον ραδιοτηλεοπτικό τομέα.
08/09/2016 - 17:23
Μεταξύ Σφύρας και Άκμονος
Γίνεται όλο και πιο φανερό ότι o Αναστασιάδης είναι υπό την πίεση των Ηνωμένων Εθνών και των ΗΠΑ. Θα πρέπει να κάνει κάποιες πολύ δύσκολες επιλογές πριν από το τέλος του μήνα. Οι συνομιλίες έχουν φθάσει σε ένα κρίσιμο στάδιο. Καθώς ο χρόνος της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ στα μέσα Σεπτεμβρίου προσεγγίζει αδυσώπητα όλο και περισσότεροι μιλούν για μια πενταμερή συνάντηση υψηλού επιπέδου στη Νέα Υόρκη. Το ορόσημο της 14ης Σεπτεμβρίου 2016 έχει ήδη οριστεί για την έκδοση κοινής δήλωσης, θεωρείται δε ότι είναι ένας οδικός χάρτης για την ολοκλήρωση της τελικής διευθέτησης μέχρι το τέλος του έτους. Αυτό αναφέρεται σαφώς από την τουρκική πλευρά και το ειδικό σύμβουλο του ΓΓ ΟΗΕ.
07/09/2016 - 21:39
Απ’ τον σανό στα πίτουρα
Την μία ημέρα η κυβέρνηση πανηγυρίζει επειδή αναμένει να εισπράξει 246 εκατ. ευρώ από την δημοπράτηση των τηλεοπτικών αδειών.
07/09/2016 - 18:05
Εθνικό Σχέδιο, σύνεση, συναίνεση, συνεργασία
Την ώρα που ανοίγει η αυλαία της 81ης ΔΕΘ, η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της Ε.Ε. που παραμένει σε ύφεση. Ακόμη κι αν η μείωση του ΑΕΠ περιοριστεί φέτος στο 0,3%, η ελληνική οικονομία στο τέλος του 2016 θα έχει χάσει σωρευτικά 64,2 δις ευρώ από το 2009, ενώ το χρέος θα είναι – σε απόλυτους αριθμούς – κατά 50% μεγαλύτερο σε σύγκριση με το αντίστοιχο του 2009.
07/09/2016 - 17:55
Καταρρέουμε, αλλά, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας
Το πρόβλημα με τον Αλέξη Τσίπρα δεν είναι ότι συντρίφθηκε πάνω στο σκαιό τείχος των γερμανικών αρνήσεων. Είναι ότι αυτός δεν πληρώνει το ίδιο τίμημα με μας. Και δεν το καταλαβαίνει. Επειδή νομίζει πως έδωσε τις μάχες του. Και γιατί έχει το ίδιο αυτάρεσκο ύφος για κάθε περίσταση.
07/09/2016 - 09:07
Πολιτικοί χωρίς Πολιτική
Παρακολουθώντας την προσπάθεια της Κεντροαριστεράς να συνενωθεί σε ένα κόμμα, την αντιπολιτευτική στρατηγική της Νέας Δημοκρατίας αλλά και την αδυναμία της κυβέρνησης να διαμορφώσει μια εθνική πολιτική, το συμπέρασμα είναι οτι οι πολιτικοί μας δεν κάνουν τη δουλειά τους. Δεν ασχολούνται με την παραγωγή πολιτικής, αλλά μόνο με την διανομή της ισχύος μεταξύ τους. Το ζητούμενο όμως αυτή τη στιγμή από τους πολίτες είναι να διαμορφωθεί μια εθνική πολιτική για την αντιμετώπιιση της κρίσης και να επιλεγεί αυτός που θα την εφαρμόσει. Το ποιος θα ηγείται των κομμάτων και το ποιοι θα είναι οι βουλευτές τους, δεν έχει σημασία, όταν κανείς δεν έχει τίποτα να προτείνει.
06/09/2016 - 17:33
Το …σάπιο Μήλο της Έριδος
«Όλες οι βρετανικές αποστολές τόνιζαν στις ελληνικές αρχές τη σημασία του να απαλλαγούν από την τάση να αλλάζουν τα πρόσωπα που κατείχαν καίριες θέσεις με κάθε αλλαγή κυβέρνησης. Η κάθε νέα κυβέρνηση συμφωνούσε ότι έπρεπε να καταργηθεί αυτή η συνήθεια. Η κατάσταση που επικρατούσε στην Ελλάδα (…) ήταν για γέλια και για κλάματα, αλλά δεν περίσσευε στον κόσμο ούτε το ένα ούτε το άλλο.
05/09/2016 - 20:51
Επενδύσεις στον ερειπιώνα
Το να μιλάει κανείς στην Ελλάδα του 2016 και του ΣΥΡΙΖΑ για την σημασία μίας μίζερης, δήθεν διεθνούς έκθεσης όπως αυτή της Θεσσαλονίκης είναι κάτι περισσότερο από περιττό. Πόσο μάλλον για την αξία που έχει εκεί η παρουσία ενός Πρωθυπουργού με το βιογραφικό του σημερινού σε μία συγκυρία όπως αυτή που διανύουμε.









