• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
11:08 - 05 Οκτ 2006

Κομισιόν: Εξετάζει πρόστιμα σε εταιρείες κινητής για ακριβό roaming

Την επιβολή προστίμων στις μεγαλύτερες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στην Ευρώπη, λόγω υπερβολικών χρεώσεων στις υπηρεσίες περιαγωγής, σχεδιάζει η Κομισιόν, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg.

Πρόστιμα αναμένεται να επιβληθούν στη γερμανική μονάδα της Vodafone, τη βρετανική O2 και την T-Mobile International, της Deutsche Telekom.

Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι, η Γαλλία είχε επιβάλει πρόστιμο 534 εκατ. ευρώ στις μονάδες κινητής των France Telecom, Vivendi Universal και Bouygues, καθώς είχε διαπιστώσει ότι είχαν συστήσει καρτέλ.