Ανακοινώθηκαν τρία πακέτα:
Με 46 ευρώ τον μήνα ο συνδρομητής θα έχει δύο ώρες δωρεάν χρόνο ομιλίας από το κινητό του και απεριόριστη πρόσβαση στο διαδίκτυο. Με 59 ευρώ θα έχει τέσσερις ώρες δωρεάν ενώ με 91 ευρώ ο συνδρομητής θα μπορεί να καταναλώνει 480 λεπτά δωρεάν χρόνου ομιλίας.
Μέσα στον Μάρτιο, αναμένονται αντίστοιχες κινήσεις και από τα δύο άλλα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. Τόσο η Vodafone όσο και η ΤΙΜ βρίσκονται σε διαδικασία εξεύρεσης εμπορικού συνεργάτη προκειμένου να λανσάρουν αντίστοιχες υπηρεσίες με αυτή που παρουσίασε σήμερα η Cosmote με την Otenet.



