ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Aλλο τα οράματα περί αστυνομικού κράτος, άλλο η πραγματικότητα της βίας
09/02/2007 - 17:30

Aλλο τα οράματα περί αστυνομικού κράτος, άλλο η πραγματικότητα της βίας

Γράφτηκε από
Για κάποιος λόγους που δύσκολα μπορούν να εξηγηθούν κάποια κόμματα της αντιπολίτευσης, κάποιοι διαδηλωτές, κάποιοι δημοσιογράφοι, κάποιες εφημερίδες και κάποια τηλεοπτικά κανάλια, βλέπουν συνεχώς προκλήσεις της αστυνομίας και αναβίωση του αστυνομικού κράτους. Τα βλέπουν εκείνοι ως οράματα και προσπαθούν να πείσουν εμάς τους υπόλοιπους ότι αυτή είναι η ζωντανή πραγματικότητα, όταν οι εικόνες και η καθημερινή εμπειρία τους διαψεύδουν καθημερινά. Πολλά μπορούν να ειπωθούν για τη σημερινή κυβέρνηση, όπως ότι διεκδικεί δάφνες ως η πλέον ανίκανηίσως των δημοκρατικών κυβερνήσεων των τελευταίων πενήντα ετών, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να κατηγορηθείγια αυταρχισμό ή ότι προσπαθεί να εγκαθιδρύσει αστυνομικό κράτος. Γι αυτό και οι κορώνες περί του αντιθέτου δεν πείθουν. Αντίθετα, αυτοί που τις εκτοξεύουν δημιουργούν εντυπώσεις αναξιοπιστίας για τον εαυτό τους και αντιμετωπίζονται με σκεπτικισμό από την κοινή γνώμη.
Υπερβολικά πολλές οι δημοσκοπήσεις, αλλά φταίει και το ΠΑΣΟΚ
13/02/2007 - 21:15

Υπερβολικά πολλές οι δημοσκοπήσεις, αλλά φταίει και το ΠΑΣΟΚ

Γράφτηκε από
Όπως και σε πολλούς άλλους τομείς,είναι σίγουρο ότι στην Ελλάδα γίνεται κατάχρηση δημοσκοπήσεων.Ισως επειδή υπάρχουν πολλές εταιρίες δημοσκοπήσεων, ίσως επειδή τα ελληνικά ΜΜΕ είναι τόσο εσωστρεφή, ίσως τέλος, επειδή η πολιτική αντιμετώπιση των πραγμάτων από τα κόμματα πάσχει όλο και περισσότερο, η καταφυγή στις δημοσκοπήσεις είναι συχνότατη σε σημείο που επηρεάζουν σαφώς το πολιτικό κλίμα, κυρίως υπέρ του κόμματος που προηγείται σ΄ αυτές. Δεν είναι πιθανότατα τυχαίο ότι μόλις το ΠΑΣΟΚ δείχνει να παίρνει τα πάνω του, εμφανίζονται δυο-τρεις δημοσκοπήσεις για να «ομαλοποιήσουν» την κατάσταση.
Στη χώρα του σημειωτόν χάθηκε ο μπούσουλας για την Παιδεία
14/02/2007 - 18:23

Στη χώρα του σημειωτόν χάθηκε ο μπούσουλας για την Παιδεία

Γράφτηκε από
Τα καταφέραμε πάλι να χάσουμε τον μπούσουλα στο θέμα της Παιδείας. Μπλεχτήκαμε με το ακαδημαϊκό άσυλο, με το άρθρο 16 του Συντάγματος , με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, με την ΠΟΣΔΕΠ, τους Βενιζέλους και τους Λοβέρδους , τους Πάγκαλους, τις Γιαννάκου και διάφορους άλλους πρωταγωνιστές και κομπάρσους και αυτή τη στιγμή δεν ξέρουμε τι μας γίνεται, ούτε και που πάμε. Στο τέλος δεν θα θυμόμαστε ούτε γιατί συνεχίζονται οι διαδηλώσεις κάθε Πέμπτη και το πολύ-πολύ να προστεθούν και οι Τετάρτες για να εξασφαλισθεί το «άβατο» στο κέντρο της Αθήνας, αλλά στην Παιδεία δεν πρόκειται γίνει κάτι το ουσιαστικό. Ετσι θα κάνουμε αενάως το προσφιλές μας σημειωτόν, μόνο και μόνο για να μη μουδιάζουμε,προς δόξα των Απέκηδων και των Μαίστρων.
Η Ελλάδα είναι η τελευταία «σοβιετική δημοκρατία» στην Ευρώπη χάρις στην Αριστερά της
15/02/2007 - 17:43

Η Ελλάδα είναι η τελευταία «σοβιετική δημοκρατία» στην Ευρώπη χάρις στην Αριστερά της

Γράφτηκε από
Πραγματικά, δεν έχει και πολύ νήμα να ασχοληθεί κανείς με το αν έκανε σωστά ο κ. Παπανδρέου να διαγράψει από την κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ τον κ. Κουλούρη ή αν έπρεπε να κάνει το ίδιο και για τον κ. Πάγκαλο. Ετσι και αλλιώς, ούτε ο κ. Κουλούρης, ούτε ο κ. Πάγκαλος έχουν να προσφέρουν κάτι το ιδιαίτερο στηνπολιτική ζωή της χώρας πια, όπως και πάρα πολλοί άλλοι πρωτοκλασάτοι ή δευτεροκλασάτοι του ΠΑΣΟΚ. Αυτό δεν σημαίνει ότι στη Νέα Δημοκρατία η εικόνα είναι καλύτερη. Και εκεί οι άχρηστοι περισσεύουν και δεν είναι επίσης λίγοι εκείνοι που θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν κυριολεκτικά «σκουπίδια». Αυτή είναι η αλήθεια και όποιος δεν την βλέπει και δεν την αντιλαμβάνεται, καλά να πάθει.
Η Ελλάδα ανησυχεί μήπως κληθεί να πάρει θέση στα τεκτενόμενα στην Κύπρο
16/02/2007 - 13:03

Η Ελλάδα ανησυχεί μήπως κληθεί να πάρει θέση στα τεκτενόμενα στην Κύπρο

Γράφτηκε από τον
Κλιμακώνεται η ένταση γύρω από την Κύπρο μετά τη νέα ανακοίνωση του τουρκικού υπουργείο Εξωτερικών που καλεί ανοιχτά πλέον την κυπριακή κυβέρνηση να σταματήσει άμεσα στις πρωτοβουλίες για έρευνα και εξόρυξη πετρελαίου στα χωρικά της ύδατα, απειλώντας ότι σε περίπτωση μη-συμμόρφωσης της κυπριακής δημοκρατίας «απειλείται η ειρήνη και η σταθερότητα στην περιοχή».
Καθυστέρησε η κυβέρνηση να φέρει τον νόμο πλαίσιο για τα πανεπιστήμια, αλλά και πάλι ωφελείται
20/02/2007 - 17:50

Καθυστέρησε η κυβέρνηση να φέρει τον νόμο πλαίσιο για τα πανεπιστήμια, αλλά και πάλι ωφελείται

Γράφτηκε από
Επιτέλους, η κυβέρνηση έκανε το πολυπόθητο βήμα και αποφάσισε να προχωρήσει με το νόμο πλαίσιο για την Παιδεία. Αργησε και ανέχθηκε το αλαλούμ που επικρατεί στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ για υπερβολικά μεγάλο διάστημα, αλλά τελικά έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα το περιεχόμενο του νομοσχεδίου, αφού πρώτα το ενέκρινε η κυβερνητική επιτροπή και ο κ. Καραμανλής φρόντισε ο ίδιος να το περιτυλίξει πολιτικά, για να προσφέρει το απαιτούμενο βάρος και κύρος. Είναι φανερό ότι ο πρωθυπουργός έκρινε ότι η συγκυρία τον ευνοεί και όχι μόνο ανέλαβε κατά κάποιο τρόπο την ευθύνη, αλλά στήριξε και την Κα Γιαννάκου, που είχε γίνει στόχος ακόμη και μέσα από τη Νέα Δημοκρατία και την κυβέρνηση. Φυσικά τώρα πλέον η κυβέρνηση δεν μπορεί να υποχωρήσει, αφού άλλωστε οι πιθανότητες είναι ότι θα βγει κερδισμένη και από αυτή την υπόθεση.
Δεν πρόκειται για μεταρρύθμιση, αλλά δεν είναι και κριτική αυτή που ασκείται ...
21/02/2007 - 14:53

Δεν πρόκειται για μεταρρύθμιση, αλλά δεν είναι και κριτική αυτή που ασκείται ...

Γράφτηκε από
Δεν πρόλαβε να κατατεθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο για την Ανώτατη Παιδεία και άρχισε η κριτική. Όχι ότι αυτό είναι κακό, αρκεί που ασκούν την κριτική να είναι καλόπιστοι και να ξέρουν τι λένε. Εξαιρούνται βέβαια τα κόμματα που ο ρόλος τους στην αντιπολίτευση είναι να ασκούν κριτική στην κυβέρνηση και να προσπαθούν να ανέλθουν κάποια στιγμή στην εξουσία. Ολοι οι υπόλοιποι όμως, με πρώτους και καλύτερους τους δημοσιογράφους, πρέπει απαραιτήτως να είναι στοιχειωδώς ενημερωμένοι και να έχουν και κάποιες γνώσεις σχετικές με το διεθνές περιβάλλον, εφόσον η κριτική τους είναι δημόσια.
Το έλλειμμα των τρεχουσών συναλλαγών αυξάνεται, αλλά εμείς παραμένουμε αρειμάνιοι
22/02/2007 - 18:11

Το έλλειμμα των τρεχουσών συναλλαγών αυξάνεται, αλλά εμείς παραμένουμε αρειμάνιοι

Γράφτηκε από
Κατά 50% αυξήθηκε το 2006 το έλλειμμα στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών σε σχέσημε το 2005, αλλά κανενός το αυτί δεν φαίνεται να ιδρώνει. Παρ’ όλο που το συγκεκριμένο έλλειμμα ανέβηκε από το 8,1% ένα χρόνο πριν, στο 12,1% του ΑΕΠ.Και φυσικά α συνεχίσει την ανοδική του πορεία, παρ’ όλο που ο υπουργόςΕθνικής Οικονομίας δείχνεινα μην πολυανησυχεί, καθώς βρίσκει δικαιολογίες στη συγκυρία, αν και γνωρίζει πολύ καλά ότι γινόμαστε όλο και λιγότερο ανταγωνιστικοί, αφού ο πληθωρισμός μας είναι υψηλότερος από τον μέσο όρο του πληθωρισμού στο σύνολο των χωρών της ΟΝΕ. Ουαί και αλοίμονο δηλαδή αν δεν είχαμεμπει στο ευρώ και μέναμε στη δραχμή. Θα τρέχαμε και δεν θα φτάναμε από τις συνεχείς υποτιμήσεις και ας λένε διάφοροι ότι το ευρώ έφερε την ακρίβεια ή ότι μπήκαμε απροετοίμαστοι και άλλα τέτοια.
Oταν τα καλά και συμφέροντα θίγονται, ούτε η κομματική γραμμή μετράει!
23/02/2007 - 15:11

Oταν τα καλά και συμφέροντα θίγονται, ούτε η κομματική γραμμή μετράει!

Γράφτηκε από
Με παγερή αδιαφορία αντιμετωπίζει η κοινή γνώμη την διαδικασία της αναθεώρησης του Συντάγματος που συνεχίζεται στη Βουλή, απόντος του ΠΑΣΟΚ. Για λόγους ευεξήγητους, ή ανεξήγητους, οι πολίτες δεν ενδιαφέρονται για την διαμόρφωση του Συντάγματος, παρ’ όλο που αυτό δημιουργεί το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα ψηφιστούν και θα εφαρμοστούν νόμοι. Νόμοι που έχουν άμεσες επιπτώσεις στην καθημερινή ζωή όλων, αλλά προς το παρόν οι μόνοι ενδιαφερόμενοι είναι κάποιες ομάδες με συγκεκριμένα συμφέροντα.
Όλα είναι ανοιχτά για τον χρόνο των εκλογών
26/02/2007 - 19:13

Όλα είναι ανοιχτά για τον χρόνο των εκλογών

Γράφτηκε από
Είτε εσκεμμένα, είτε όχι, ο κ. Κ. Καραμανλής δημιούργησε ένα κλίμα εικοτολογίας γύρω από τον χρόνο των εκλογών, που ταυτόχρονα όμως σηματοδότησε από την αρχή του 2007 την έναρξη μιας προεκλογικής περιόδου, που ίσως αποδειχθεί μακρά, ίσως όχι. Αυτή τη στιγμή πάντως, όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά και όλο οι ενδιαφερόμενοι, πολιτικοί, κομματικοί παράγοντες και δημοσιογράφοι προσπαθούν να προβλέψουν πότε ακριβώς θα γίνουν οι προσεχείς, κάτι που ενδεχομένως να μην γνωρίζει ούτε ο ίδιος ο πρωθυπουργός, Γιατί μπορεί ο κ. Καραμανλής να τονίζει με κάθε ευκαιρία ότι οι εκλογές θα γίνουν στην ώρα τους, μπορεί και ο κ. Θ Ρουσσόπουλος να επισημαίνει, όπως σήμερα τις σχετικές δηλώσεις του πρωθυπουργού, αλλά υπάρχουν και ισχυρές αντενδείξεις που οδηγούν σε αντίθετα συμπεράσματα.
Εμείς άλλα νομίζουμε, αλλά τα στοιχεία λένε ότι είμαστε στον πάτο
27/02/2007 - 16:23

Εμείς άλλα νομίζουμε, αλλά τα στοιχεία λένε ότι είμαστε στον πάτο

Γράφτηκε από
Νομίζουν, όσοι τέλος πάντων νομίζουν, ότι είμαστε καλά, ή ότι πάμε καλά, επειδή το λέει η κυβέρνηση. Στην πραγματικότητα έχουμε το κακό μας το χάλι και περιθωριοποιούμαστε όλο και περισσότερο, όπως αποδεικνύει περίτρανα η έκθεση του Κέντρου για την Ευρωπαϊκή Μεταρρύθμιση, το οποίο παρακολουθεί τις επιδόσεις των χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης σχετικά με την εκπλήρωση των στόχων της Στρατηγικής της Λισσαβώνας. Σε όλους σχεδόν τους τομείς ερχόμαστε πάτοι, ή το πολύ …πρόπατοι!
Στην επικοινωνιακή πολιτική και μεθόδευση, η κυβέρνηση παίρνει άριστα
28/02/2007 - 19:56

Στην επικοινωνιακή πολιτική και μεθόδευση, η κυβέρνηση παίρνει άριστα

Γράφτηκε από
Είναι γεγονός και δεν μπορούμε να το κρύψουμε ότι εδώ και χρόνια, η Νέα Δημοκρατία συντρίβει κυριολεκτικά το ΠΑΣΟΚ στον επικοινωνιακό τομέα. Όχι τώρα που είναι κυβέρνηση, αλλά και τότε που ήταν αντιπολίτευση. Ισως επειδή Ρηγίλλης εκτίμησε περισσότερο και πιο ρεαλιστικά τον ρόλο της επικοινωνίαςστη σύγχρονη πολιτική και σίγουρα γιατί ευτύχησε να έχει τον κ. Ρουσσόπουλο εκπρόσωπό της, που αποδείχτηκε μανούλα σ’ αυτό που ανέλαβε. Σαν δημοσιογράφος ήταν πολύ οργανωμένος και σαν πολιτικός διατήρησε αυτό το χάρισμα, πράγμα που εκτιμά και ο κ. Καραμανλής.
Επιτέλους, ανακαλύψαμε με καθυστέρηση ότι τα τοξικά απόβλητα μας απειλούν
01/03/2007 - 13:52

Επιτέλους, ανακαλύψαμε με καθυστέρηση ότι τα τοξικά απόβλητα μας απειλούν

Γράφτηκε από
Οι αριθμοί είναι εφιαλτικοί και πιθανότατα ο υπολογισμός να είναι μετριοπαθής. Πρόκειται για τους 330.000 τόνους τοξικών και άλλων αποβλήτων που παράγονται στη χώρα και βεβαίως για την κατάληξή τους. Το ΥΠΕΧΩΔΕ αφυπνίστηκε –θα δούμε πολλές αφυπνίσεις και άλλα τόσα προγράμματα, όσο πλησιάζουν οι εκλογές- και έκρουσε το καμπανάκι του κινδύνου δια στόματος του κ. Σουφλιά, ο οποίος αποκάλυψε ότι 205.000 τόνοι απόβλητα καταλήγουν κάθε χρόνο στις χωματερές , ενώ άλλες 600.000 τόνοι βρίσκονται πλημμελώς αποθηκευμένοι σε διάφορους χώρους.
Ο Κουρδικός παράγοντας και το μέλλον της Τουρκίας
02/03/2007 - 13:48

Ο Κουρδικός παράγοντας και το μέλλον της Τουρκίας

Γράφτηκε από
«Η Τουρκία πρέπει να συνηθίσει στην ιδέα ενός ανεξάρτητου Κουρδιστάν. Όσο και αν το αρνούμαστε, ένα κουρδικό κράτος έχει ήδη δημιουργηθεί…και η Τουρκία πρέπει να υιοθετήσει ένα ομοσπονδιακό μοντέλο διακυβέρνησης στο μέλλον, χωρίς να φοβάται (αυτό το σύστημα)». Τα λόγια αυτά θα μπορούσαν να ανήκουν στον Μασούντ Μπαρζανί, πρόεδρο της Κουρδικής αυτόνομης κυβέρνησης στο Βόρειο Ιράκ ο οποίος πράγματι πριν λίγες μέρες απευθυνόμενος στους «γείτονες του Κουρδιστάν» (Τούρκους, Ιρανούς και ’ραβες) τόνισε ότι «πρέπει να μάθουν να ζουν με τους Κούρδους» και εν ολίγοις ότι το statusquo στην περιοχή έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί.
Δεν περισσεύει η αγάπη στις σχέσεις Καραμανλικών και Μητσοτακέϊκου
06/03/2007 - 17:04

Δεν περισσεύει η αγάπη στις σχέσεις Καραμανλικών και Μητσοτακέϊκου

Γράφτηκε από
Είναι γνωστό ότι δεν περισσεύει η αγάπη στις σχέσεις του Μητσοτακέϊκου με τους Καραμανλικούς. Εξ ου, δεν υπάρχει και αμοιβαία εμπιστοσύνη μεταξύ του κ. ΚώσταΚαραμανλή και της Κας Ντόρας Μπακογιάννη. Ως πολιτισμένοι άνθρωποι που σε αυτή τη φάση τα συμφέροντά τους πορεύονται παράλληλα –δεν ταυτίζονται όμως- διατηρούν σχέσεις, αφού μάλιστα ο μεν κ. Καραμανλής ηγείται της κυβέρνησης, η δε κα Μπακογιάννη είναι επιφανές στέλεχός της. Σίγουρα όμως δεν…αγαπιούνται.
Ουδέν νεώτερον από τα γενέθλια της κυβέρνησης και την αντίδραση του ΠΑΣΟΚ
07/03/2007 - 16:14

Ουδέν νεώτερον από τα γενέθλια της κυβέρνησης και την αντίδραση του ΠΑΣΟΚ

Γράφτηκε από
Γενέθλια έχει σήμερα η κυβέρνηση. Εγινε τριών ετών και φυσικά το γιόρτασε με ομιλία του Πρωθυπουργού στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας, που τον έβλεπε στο σύνολό της με θαυμασμό και δέος, αν ερμηνεύουμε σωστά τις εκφράσεις στα πρόσωπα των υπουργών και βουλευτών. Ταυτόχρονα ήταν φανερό ότι όλοι τους περίμεναν με αγωνία τι θα τους έλεγε, γεγονός που σημαίνει ότι ο κ. Καραμανλής δεν επικοινωνεί τις ιδέες του και δεν συμβουλεύεται άλλους, πέραν ενός πολύ στενού κύκλου συνεργατών, στους οποίους περιλαμβάνονται οι κ.κ. Αγγέλου, Ρουσσόπουλος, Λούλης. Εχει το δικό του στυλ διακυβέρνησης ο άνθρωπος, αισθάνεται κυρίαρχος και κρατάει σε απόσταση όλους σχεδόν τους υπουργούς του.
Πενήντα χρόνια ζωή συμπληρώνει η Ευρωπαϊκή ΄Ενωση αλλά προχωρεί, έστω και δύσκολα
08/03/2007 - 18:04

Πενήντα χρόνια ζωή συμπληρώνει η Ευρωπαϊκή ΄Ενωση αλλά προχωρεί, έστω και δύσκολα

Γράφτηκε από
Η σύνοδος κορυφής της Ευρωπαϊκής Ενωσης, σήμερα και αύριο στις Βρυξέλλες, έχει πολύ ουσιαστικό ενδιαφέρον. Οι 27 ηγέτες των χωρών-μελών θα ασχοληθούν με το φαινόμενο του θερμοκηπίου και τα προβλήματα το κλίματος, την πυραυλική ζώνη που θέλουν να δημιουργήσουν οι αμερικανοί και άλλοι γύρω από τη Ρωσία,την πρόοδο που έχει ή δεν έχει γίνει σχετικά με την συνθήκη της Βαρκελώνης, το ευρωσύνταγμα και το κείμενο που θα συνταχθεί για τα πενηντάχρονα γενέθλια της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Τα γενέθλια είναι στις 25 Μαρτίου, που συμπληρώνονται ακριβώς πενήντα χρόνια από την υπογραφή της Συνθήκης της Ρώμης με την οποία ιδρύθηκε η Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα (ΕΟΚ) και η σεμνή τελετή θα γίνει στο Βερολίνο.
Πολλοί οι ένοχοι για το «μακελειό» στην Ανώτατη Παιδεία
09/03/2007 - 18:51

Πολλοί οι ένοχοι για το «μακελειό» στην Ανώτατη Παιδεία

Γράφτηκε από
Η κατάσταση είναι ημιαγρία, αν όχι εντελώς αγρία. Αυτά που συνέβησαν χθες στην Αθήνακαι στη Θεσσαλονίκη και που συμβαίνουν κάθε τόσο αντικατοπτρίζουν την κοινωνία του ψευτοτσαμπουκά, της ασυδοσίας, της ανικανότηταςκαι είναι πάντες υπεύθυνοι γι΄αυτό. Ευθύνονταιτα κόμματα της ισοπέδωσης και του καιροσκοπισμού, ευθύνονται οι φοιτητές και οι πανεπιστημιακοί της ήσσονος προσπάθειας και της λούφας,ευθύνεται η αστυνομία της ανικανότητας, ευθύνονται οι βάνδαλοι κουκουλοφόροι,ευθύνονται τα ΜΜΕ του λαϊκισμού, της υστερίας, της αντιφατικότητας, ευθύνονται οιπολίτες που ανέχονται τα πάντα, εκτός αν τους αφορούν άμεσα, ευθύνεται η μαύρη και άραχνη κουλτούρα με την οποία έχουμε γαλουχηθεί εδώ και πολλές δεκαετίες.
Τάσεις φυγής διακατέχουν πολλούς δραστήριους έλληνες
12/03/2007 - 17:20

Τάσεις φυγής διακατέχουν πολλούς δραστήριους έλληνες

Γράφτηκε από
Δεν υπάρχουν τα στοιχεία που να αποδεικνύουν την έκταση του φαινομένου, αλλά σίγουρα υπάρχουν πολλοί πολίτες που έχουν αγανακτήσει με το κλίμα που επικρατεί στην Ελλάδα. Ο υπογράφων ακούει συνεχώς για στελέχη επιχειρήσεων, που θέλουν να μεταναστεύσουν στο εξωτερικό γιατί δεν αντέχουν πλέον την γραφειοκρατία, την ανικανότητα και την διαφθορά. Ακούει για έλληνες που επέστρεψαν από το εξωτερικό στην Ελλάδα, λόγω νοσταλγίας , αλλά και για να συμβάλλουν με τις γνώσεις τους στην ανάπτυξη τόπου, αλλά το έχουν μετανιώσει πικρά και θέλουν να ξαναφύγουν, ρίχνοντας μαύρη πέτρα πίσω τους. Ακούει επίσηςπολλούς γονείς να συμβουλεύουν στα παιδιά τους να φύγουν έξω όχι μόνο για σπουδές, αλλά και για να εργασθούν. Μαθαίνει τέλος, ότι πολλά παιδιά που σπούδασαν στο εξωτερικό και επέστρεψαν να θέλουν να ξαναφύγουν, αφού έχουν μάθει ότι η λεγόμενη ελληνική πραγματικότητα, μόνο στην Ελλάδα εκλαμβάνεται ως κάτι το φυσικό και λογικό.
Το κράτος δεν προσφέρει παιδεία επιπέδου, οι πολίτες πληρώνουν και η βελτίωση αργεί
13/03/2007 - 15:48

Το κράτος δεν προσφέρει παιδεία επιπέδου, οι πολίτες πληρώνουν και η βελτίωση αργεί

Γράφτηκε από
Δεν χρειαζόταν η μελέτη του Ερευνητικού Κέντρου της ΓΣΕΕ –βασισμένη σε στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας- για να μάθουμε ότι οι έλληνες πολίτες δαπανούν υπέρογκα ποσά για την παιδεία των παιδιών τους, παρόλο που το κράτος υποτίθεται ότι προσφέρει δωρεάν παιδεία. Απλά τώρα μαθαίνουμε ότι οι δαπάνες αυτές ξεπερνούν τα 4,371 δισεκατομμύρια ευρώκαι ισούνται με το 60% των κρατικών δαπανών. Οι κρατικές δαπάνες από την πλευρά τους ανέρχονταιστο επίπεδο των 7,278 δισεκατομμυρίων ευρώ και ισούνται με το 3,5% του ΑΕΠ, που βεβαίως είναι λίγο για μία χώρα που θέτει ως προτεραιότητά της την βελτίωση της Παιδείας.
Η Ανώτατη Παιδεία αποτελεί εικονική πραγματικότητα, όπως και άλλοι τομείς
14/03/2007 - 16:09

Η Ανώτατη Παιδεία αποτελεί εικονική πραγματικότητα, όπως και άλλοι τομείς

Γράφτηκε από
Τα χάλια της παιδείας είναι το πρόβλημά μας, η βελτίωση της λειτουργίας των ΑΕΙ και των ΤΕΙ είναι το ζητούμενο τη συγκεκριμένη στιγμή και καταφέραμε να μη συζητάμε γι αυτά , αλλά για όσα συμβαίνουν με αφορμή την παιδεία. Μπράβο μας και εις ανώτερα! Ακόμη και η πραγματικά σοβαρή εξέλιξη της άφιξης του προέδρου της Ρωσίας κ. Πούτιν και η υπογραφή της συμφωνίας για την κατασκευή του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, σκεπάζεται από το αν θα γίνουν ή όχι φασαρίες στο αυριανό συλλαλητήριο των φοιτητών, των καθηγητών και των άλλων φιλικών δυνάμεων που δεν θέλουν με τίποτα τον νέο νόμο για την Ανώτατη Παιδεία.
Η συμφωνία για τον αγωγό έδειξε ότι ακόμη και στην Ελλάδα το κράτος έχει συνέχεια
15/03/2007 - 18:52

Η συμφωνία για τον αγωγό έδειξε ότι ακόμη και στην Ελλάδα το κράτος έχει συνέχεια

Γράφτηκε από
Η υπογραφή της συμφωνίας για την δημιουργία του αγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη έχει πολλές παραμέτρους, που ξεπερνούν τα στενά όρια της Ελλάδας, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί σπάνιο παράδειγμα σταθερής πολιτικής διαδοχικών ελληνικών κυβερνήσεων ελληνικών κυβερνήσεων που σ΄ αυτή την περίπτωση απέδειξαν ότι το κράτος έχει συνέχεια και μπράβο τους.Επί 14 χρόνια προσπαθούσαν η μία μετά την άλλη να υλοποιήσουν το συγκεκριμένο εγχείρημα και τελικά το κατάφεραν, παρά τον πόλεμο και τις πιέσεις που άσκησαν οι ΗΠΑ. Ευτυχώς, στηνυλοποίηση συνέβαλε και σημαντική αναβάθμιση της Ρωσίας επί προεδρίας Πούτιν ως ενεργειακής υπερδύναμης, καθώς και η στενή συνεργασία που έχει αναπτύξει στον τομέα αυτόν με την «ατμομηχανή» της Ευρώπης, την Γερμανία.
Τα μυστήρια της ανεργίας στην Ελλάδα
16/03/2007 - 18:25

Τα μυστήρια της ανεργίας στην Ελλάδα

Γράφτηκε από
Ομολογώ ότι δύσκολα με πείθουν τα στατιστικά ευρήματα της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας και του κ. Κοντοπυράκη της. Η αλήθεια είναι ότι δύσκολα με έπειθαν και παλιότερα τα στατιστικά στοιχεία της ΕΣΥΕ, αλλά τώρα έχω την αίσθηση υπάρχει ακόμη μεγαλύτερη χειραγώγηση και εναρμόνιση με την κυβερνητική προπαγάνδα. Δεν μπορεί να αποδειχθεί αλλά αυτή η αίσθηση υπάρχει. Πέρα βέβαια από το γεγονός ότι αμφισβητείται και η αλήθεια των στοιχείων που συρρέουν στην ΕΣΥΕ από άλλες πηγές, προκειμένου να γίνει επεξεργασία. Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπήρχε ποτέ η αντίληψη της σωστής καταγραφής στοιχείων σε όλους τους τομείς για να ξέρει η κυβέρνηση –και μαζί της και εμείς οι υπόλοιποι- που βαδίζει η χώρα.
Τώρα είναι ευκαιρία να εξυγιανθεί η λειτουργία των ασφαλιστικών ταμείων
19/03/2007 - 17:59

Τώρα είναι ευκαιρία να εξυγιανθεί η λειτουργία των ασφαλιστικών ταμείων

Γράφτηκε από
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η υπόθεση των ομολόγων που έσκασε είναι εξαιρετικά θολή και θα πρέπει να αποτελέσει αφορμή για την εξυγίανση της λειτουργίας των ασφαλιστικών ταμείων. Το γεγονός ότι αποκαλύφθηκε με πρωτοβουλία του Προέδρου της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και του κ. Αλογοσκούφη, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν με κανένα τρόπο πολιτικές ευθύνες, όχι των ιδίων, αλλά του κ. Τσιτουρίδη, ο οποίος εποπτεύει της λειτουργίας του Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης Δημοσίων Υπαλλήλων (ΤΕΑΔΥ). Ούτε, από την άλλη πλευρά, σημαίνει ότι αποκλείεται να υπήρχε «μηχανή», χωρίς πολιτικές ευθύνες, την οποία είχαν στήσει η εμπλεκόμενη χρηματιστηριακή και μέλη του ΔΣ του ΤΕΑΔΥ.
Η υπόθεση του ΤΕΑΔΥ αποτελεί πραγματική απειλή για την κυβέρνηση
21/03/2007 - 16:44

Η υπόθεση του ΤΕΑΔΥ αποτελεί πραγματική απειλή για την κυβέρνηση

Γράφτηκε από
Όταν ακόμη και ο Πρόεδρος του ΣΕΒ, ο κ. Δασκαλόπουλος, φθάνει στο σημείο να δηλώσει ότι όπου υπάρχουν διαχειριστικά προβλήματα, υπάρχουν και πολιτικές ευθύνες, εννοώντας την υπόθεση (σκάνδαλο;) του ομόλογου που αγόρασε το ΤΕΑΔΥ, τότε η κυβέρνηση έχει πρόβλημα. Γιατί ακόμη και αυτή την εποχή της ιδεολογικής θολούρας, τα συμφέροντα των βιομηχάνων εκτιμάται γενικά ότι εξυπηρετούνται καλύτερα από μία «κεντροδεξιά» κυβέρνηση, ή μία κυβέρνηση της «λαϊκής δεξιάς», η οποία μάλιστα ως υπουργό Εθνικής Οικονομίας έχει έναν άνθρωπο με νεοφιλελεύθερες απόψεις.