(α) Ο ίδιος δεν εκλήθη από τη βελγική δικαιοσύνη, αλλά από «κάποιους αστυνομικούς», οι οποίοι «δεν έχουν κάνει καλά τη δουλειά τους» και σκέφτηκαν «βρε, δεν καλούμε τον κ. Επίτροπο» να περάσει λίγο η ώρα μας…
(β) δεν θα απολογηθεί «σε κανέναν κερατά».
Εδώ μάλλον ο κ. Αβραμόπουλος κάτι ξέρει που εμείς αγνοούμε. Αναμένουμε με αγωνία τις αποκαλύψεις…
(γ) η ΜΚΟ Παντσέρι ήταν απλώς μία παράλληλη δραστηριότητα και όχι «κάλυψη».
Εντάξει, κι οι «βιτρίνες» παράλληλες δραστηριότητες είναι, δεν είπε κανείς το αντίθετο.
Κι ένα τελευταίο κάπως δυσνόητο: γιατί ο κ. Χρυσοχοΐδης κρατούσε για ένα τριήμερο στο συρτάρι του γραφείου του το ένταλμα σύλληψης; Και γιατί ο κ. Αβραμόπουλος θεώρησε σωστό (;), χρήσιμο (;), έξυπνο (;) να μας ενημερώσει; Και τέλος πάντων, αφού το έπραξε, μήπως θα ήθελε να μας πει και δυο λεπτομέρειες παραπάνω μπας και καταλάβουμε;



