Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Η διοικήτρια κ. Θ. Καρποδίνη παραδέχθηκε ότι έχει διαμορφωθεί μία απαράδεκτη κατάσταση και πως το 2024 υποβλήθηκαν περίπου 33.000 καταγγελίες από τους ασφαλισμένους για διάφορα θέματα. Ακόμη, εξήγγειλε ότι θα γίνουν εντατικοί έλεγχοι σε συνεργασία με την ΑΑΔΕ και την Εθνική Αρχή Διαφάνειας.
Εντός του Ιανουαρίου, δε, είπε ότι θα υπάρξει διασύνδεση με το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας ώστε κάθε ΑΜΚΑ να αντιστοιχηθεί σε έναν μοναδικό αριθμό τηλεφώνου. Με τον τρόπο αυτό πριν την εκτέλεση μίας συνταγής για φάρμακα ή εξετάσεις θα γίνεται επικοινωνία με τον ασφαλισμένο και θα ζητείται η επιβεβαίωση του.
Παράλληλα, ο οργανισμός έχει ξεκινήσει καμπάνια ενημέρωσης προς τους πολίτες, ώστε να πληροφορηθούν για τα δικαιώματα τους και τις υποχρεώσεις των παρόχων. Προς την ίδια κατεύθυνση, ενισχύεται το call center του οργανισμού για να διαχειριστεί πιο αποτελεσματικά παράπονα και καταγγελίες.
Η κα Καρποδίνη ανέφερε ότι με τις νέες ρυθμίσεις που πέρασαν πρόσφατα από τον Άδωνη Γεωργιάδη, ο οργανισμός έχει αποκτήσει τη δυνατότητα άμεσων ελέγχων και επιβολής ποινών στους παραβάτες παρόχους, οι οποίες φθάνουν μέχρι και την καταγγελία της σύμβασης. Ήδη, είπε, έχει γίνει καταγγελία συμβάσεων με αρκετούς παρόχους τόσο στην περιφέρεια όσο και στην Αττική.
Όσον αφορά τον απολογισμό του 2024, η διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ έκανε ειδική αναφορά σε ορισμένες εμβληματικές δράσεις:
Τέλος, η κα Καρποδίνη στάθηκε στο θέμα της Ψηφιοποίησης του οργανισμού – έργο το οποίο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και θα ολοκληρωθεί εντός του 2025. Όπως υπογράμμισε, χάρη σε αυτήν, ο οργανισμός θα μπορεί να διαχειριστεί πιο αποτελεσματικά τους διαθέσιμους πόρους και να βελτιώσει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες.