Από θέσεως...
21/08/2015 - 01:53
Καταστροφικές εκλογές με μηδενική πολιτική σημασία
Μηδενική πολιτική σημασία έχουν αυτές οι εκλογές, δυστυχώς όμως μπορεί να καταδικάσουν οριστικά τη χώρα λόγω της πολιτικής αβεβαιότητας και των πολύ σημαντικών οικονομικών επιπτώσεων της. Ο μόνος λόγος για τον οποίο ο Τσίπρας αποφάσισε να πάει σε εκλογές είναι για να δραπετεύσει από την κυβέρνηση και τις ευθύνες του. Δεν έχει το προσωπικό θάρρος ούτε το ήθος να παραδεχτεί την συντριπτική ήττα του, να ομολογήσει τα τεράστια λάθη του, να αναλάβει τις προσωπικές του ευθύνες και να πάει να κρυφτεί σε καμμιά τρύπα παραιτούμενος, αλλά προσπαθεί να φύγει «αξιοπρεπώς» μέσω των εκλογών. Όμως ούτε αυτό δεν θα το πετύχει.
20/08/2015 - 19:33
Εκλογές λόγω αδιεξόδων Τσίπρα και ΣΥΡΙΖΑ
Εκλογές λοιπόν! Μόλις οκτώ μήνες από τις προηγούμενες, αφού θα διεξαχθούν περί τα μέσα Σεπτεμβρίου (στις 20, σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες) και με λίστα, γιατί δεν έχει περάσει το 18μηνο.
20/08/2015 - 09:18
Αντί να δουλεύουν, πολιτικολογούν
Αν η εκλογολογία έχει βάση - που πιθανότατα έχει διότι οι πληροφορίες που δημοσιεύονται προέρχονται από το στενό περιβάλλον του πρωθυπουργού - αποδεικνύεται οτι το ελληνικό πολιτικό σύστημα αδιαφορεί για την χώρα και ενδιαφέρεται μόνο για την επιβίωση του και την αύξηση της ισχύος του.
18/08/2015 - 13:10
Ο «Αταίριαστος» στο Μαξίμου
Σε μία πασίγνωστη ταινία του 1983 βασικός χαρατήρας είναι ο Ράστυ Τζέιμς.
17/08/2015 - 11:30
Ενώ το τσίρκο δίνει παραστάσεις, οι ξένοι θεατές στηρίζουν…
Η τελευταία παράσταση του τσίρκου «ΣΥ.ΡΙΖ.Α.» στη Βουλή την περασμένη εβδομάδα, δεν άφησε καμία αμφιβολία ότι εκεί μέσα οι σύντροφοι έχουν γίνει από δυο χωριά (ίσως και παραπάνω) χωριάτες.
15/08/2015 - 14:01
Άλλο είναι το μνημόνιο, άλλα πιστεύουμε εμείς οτι είναι
Ας δούμε τι είναι η συμφωνία που εγκρίθηκε και τι λέμε εμείς για αυτήν.
13/08/2015 - 12:34
«Αποτύχαμε, είμαστε άσχετοι, ψηφίστε μας»
«Προδήλως», όπως πολύ όμορφα λέει διαρκώς η Ζωή Κ., βρισκόμαστε πολύ κοντά στο μπιγκ μπανγκ του ελληνικού πολιτικού συστήματος - ο Θεός να το κάνει. Η επί της ουσίας κατάρρευση του ΣΥΡΙΖΑ και της όποιας λογικής βάσης των όποιων επιχειρημάτων του, οδηγεί την χώρα σε μία πολιτική κρίση με άδηλη αυτή τη στιγμή έκβαση.
12/08/2015 - 22:42
Το νέο μνημόνιο κλυδωνίζει το πολιτικό σκηνικό
Δεν τελειώσαμε ακόμη με το μνημόνιο.
12/08/2015 - 14:17
Τι δεν σας αρέσει στο Μνημόνιο; Μια χαρά είναι...
Γνωρίζω εκ των προτέρων ότι η γνώμη μου δεν σας ενδιαφέρει, αλλά εγώ μια χαρά το βρίσκω το μνημόνιο και μοναδική ευκαιρία, θάλεγα, να γίνει η Ελλάδα κράτος και εμείς ...άνθρωποι.
11/08/2015 - 15:43
Τρίτο Μνημόνιο "Αριστερά"...
Πόσο παρηγορεί ένα άνεργο ή έναν άπραγο επιστήμονα ν΄ ακούει τον πρωθυπουργό της χώρας του με έπαρση που δεν έχει καμιάν εμπράγματη αντιστοιχία, να λέει «το τράβηξα μέχρι την άκρη»;
10/08/2015 - 11:30
Τώρα λένε «ναι» γιατί θέλουν παρά και εξουσία
Από το βράδυ του δημοψηφίσματος που το «όχι» έγινε «ναι» σε χρόνο ρεκόρ, η βελόνα της κυβέρνησης κόλλησε. Όλο «ναι» λέει από τότε και τα μεγάλα λόγια μαζί με τις ηρωϊκές στάσεις και τις σκληρές διαπραγματεύσεις ξεχάστηκαν. Άλλωστε μία φούσκα ήταν και τώρα ο Τσίπρας με τους δικούς του παλεύουν να τελειώνουν μέσα στην εβδομάδα και πριν από τον Δεκαπενταύγουστο, μπας και πάρουν κανένα φράγκο να εκπληρώσουν υποχρεώσεις και τα νέα τους σχέδια. Σε αυτό το σημείο βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις με την Τρόϊκα που τώρα πια αποτελείται από ... τέσσερεις.
10/08/2015 - 10:04
Άγνοια κινδύνου
Οι ημέρες του Δεκαπενταύγουστου είναι ιδεώδεις για μπορέσει κανείς, απερίσπαστος, να κάνει μια συνειδητή αυτοκριτική και να αναθεωρήσει απόψεις και θέσεις που είχε πάρει στο παρελθόν και που αποδείχθησαν λάθος.
10/08/2015 - 09:37
Και συμφωνία και Δραχμή
Αν ευσταθούν οι δημοσκοπήσεις - πράγμα αμφίβολο βέβαια όπως έχει αποδειχθεί - διαπιστώνεται ήδη μια στροφή των ερωτωμένων υπέρ της Δραχμής και εις βάρος του Ευρώ. Στην τελευταία δημοσκόπηση που εκμεταλεύτηκε δεόντως ο Λαφαζάνης εμφανίζεται οτι μόνο το 41% του πληθυσμού προτιμά να παραμείνει η χώρα στο Ευρώ, το 23% απαντά οτι δεν ξέρει τι θέλει και το 36% προτιμά την επιστροφή στη Δραχμή. Ουδείς είναι σε θέση να κρίνει την αξιοπιστία αυτής της δημοσκόπησης και ουδείς γνωρίζει τι θα ψηφίσουν πραγματικά οι Έλληνες σε ένα πραγματικό και τελεσίδικο δημοψήφισμα που θα έκρινε το νόμισμα που θα έχει η χώρα. Όμως η τάση που διαφαίνεται οτι οι υπέρμαχοι της Δραχμής κερδίζουν έδαφος, μάλλον είναι αληθινή. Και αυτό γίνεται μόνο με την απειλή των μέτρων. Φανταστείτε τι έχει να γίνει με την εφαρμογή τους.
07/08/2015 - 02:54
Follow your heart Mr Tsipras - μη κλείσετε συμφωνία
Έχουν ξεφτιλιστεί οι πολιτικοί μας. 'Oλοι τους. Και ξεφτιλίζουν και εμάς. Ο Πρωθυπουργός φέρνει νόμους στη Βουλή και δηλώνει οτι δεν θέλει να τους εφαρμόσει και οτι του τους επιβάλει η ανάγκη. Η Πρόεδρος της Βουλής δηλώνει οτι ο Πρωθυπουργός εκβιάζεται από τους ξένους. Οι υπουργοί δεν πιστεύουν στους νόμους που υπογράφουν. Οι βουλευτές της κυβέρνησης δεν θέλουν να τους ψηφίσουν επειδή διαφωνούν. Η αντιπολίτευση διαφωνεί μεν, αλλά ψηφίζει τους Νόμους. Σύσσωμο το ελληνικό κοινοβούλιο, με πρωτοφανή πλειοψηφία, ψηφίζει νόμους με τους οποίους διαφωνεί. Ο λαός δεν εγκρίνει καθόλου αυτή την πολιτική αλλά στηρίζει την κυβέρνηση, της οποίας η δημοτικότητα είναι στα ύψη παρόλο που έκανε την μεγαλύτερη κωλοτούμπα όλων των εποχών και έφερε το σκληρότερο μνημόνιο που έχει υπογραφεί ποτέ. Κανείς δεν πιστεύει οτι αυτή η συμφωνία θα φέρει έστω και κάποιο αποτέλεσμα, κανείς δεν πιστεύει οτι θα διορθωθούν τα κακώς κείμενα, κανείς δεν θέλει να γίνουν οι μεταρρυθμίσεις. Και ερωτώ: Γιατί τα ψηφίζετε;
06/08/2015 - 20:47
Ας κάνει ένα δημοψήφισμα για τις εκλογές...
Είναι πασιφανές ότι βρισκόμαστε μπροστά σε ένα ακόμη τραγελαφικό παράδοξο της αριστεροδεξιάς κυβέρνησης - αλήθεια, τι απέγινε ο Καμμένος τις τελευταίες αυτές ημέρες;
05/08/2015 - 13:40
Ο Τσίπρας παραμένει Τσίπρας και έχει την ευθύνη
Αφού στραπατσαριστήκαμε ως χώρα και ως πολίτες μέχρι εκεί που δεν έπαιρνε άλλο τους τελευταίους έξη μήνες που η κυβέρνηση προσπαθούσε να επιβάλει το δικό της φαντασιακό πλανητικό σύμπαν στην Ευρώπη –με τη θερμή συμπαράσταση της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού που για άλλη μία φορά απέδειξε ότι έλκεται από την ασυναρτησία και τον κατσαπλιαδισμό σαν τη μύγα από το μέλι – και έσπασε τελικά τα μούτρα της, αλλά και τα δικά μας, φαίνεται ότι τώρα τέλειωσαν τα νταηλίκια.





