Ειδικότερα, ο Τραμπ σχολίασε ότι «Το ευρώ και άλλα νομίσματα είναι υποτιμημένα έναντι του δολαρίου, δημιουργώντας μειονέκτημα στις ΗΠΑ» .
Όσον αφορά τη Fed και τα υψηλά επίπεδα στα επιτόκια είπε ότι εφαρμόζει «ποσοτική σύσφιξη» και πρόσθεσε πως «Δεν έχουν ιδέα!».
Ο ίδιος σημείωσε πως οι ΗΠΑ έχουν χαμηλό πληθωρισμό, κάτι που το χαρακτήρισε ως «υπέροχο».



