• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Παρέμβαση ΕΣΑμεΑ για τα διαγνωστικά κέντρα
15:22 - 13 Ιουν 2019

Παρέμβαση ΕΣΑμεΑ για τα διαγνωστικά κέντρα

Η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Σ.Α.μεΑ.) καλεί με ανακοίνωσή της την ηγεσία του υπουργείου Υγείας, την ηγεσία του ΕΟΠΥΥ και την ηγεσία της Συντονιστικής Επιτροπής των ιδιοκτητών των διαγνωστικών κέντρων, να αναλογιστούν τις τεράστιες ευθύνες τους απέναντι στην κοινωνία  

«Η επίσκεψη στα διαγνωστικά κέντρα δεν γίνεται για λόγους διασκέδασης και ψυχαγωγίας. Στις περισσότερες περιπτώσεις είναι θέμα ζωής. Οι πολίτες με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις είναι ταυτόχρονα εξοργισμένοι και φοβισμένοι. Δεν είναι δυστυχώς η πρώτη φορά που το 'παιχνίδι' παίζεται στις πλάτες μας…

Αναμένουμε την άμεση, εδώ και τώρα, πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία, χρόνιες παθήσεις και των μελών των οικογενειών τους με άμεση προτεραιότητα στα διαγνωστικά κέντρα, όπως γινόταν πριν την έναρξη της απεργίας».