Από θέσεως...

Από θέσεως...

18/03/2015 - 08:59

Περιμένοντας (πάλι) τον από μηχανής Θεό

Η επιστολή – άρθρο του αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ. Γιάννη Δραγασάκη που δημοσιεύτηκε στους Financial Times και η συνέντευξη του κ. Κώστα Λαπαβίτσα που δημοσιεύτηκε στη Bild αποκαλύπτουν το αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεται η κυβέρνηση. Αν μάλιστα «ενωθούν» σε ένα κείμενο, αν δηλαδή η συνέντευξη Λαπαβίτσα διαβαστεί ώς συνέχεια της επιστολής Δραγασάκη, η εικόνα γίνεται πολύ πιο ξεκάθαρη.
17/03/2015 - 19:05

Πάμε για κλιμάκωση του δράματος

Όποιος δεν ανησυχεί με αυτά που βλέπει και ακούει, καλά να πάθει. 
16/03/2015 - 13:48

Το τριπλό «πρόβλημα Βαρουφάκη»

Ο Γιάνης Βαρουφάκης, με ένα ν, έχει βρεθεί εκ των πραγμάτων, και λόγω της ιδιαίτερης προσωπικότητας του, στο επίκεντρο του κυκλώνα που μαίνεται πάνω από την Ελλάδα, αλλά και πάνω από την Ευρωζώνη, λόγω της κοινοβουλευτικά δημοκρατικής εκλογής της πρώτης ριζοσπαστικά αριστερής εθνικής κυβέρνησης μέσα στην απόλυτα και ριζοσπαστικά νεοφιλελεύθερη κοινότητα του κοινού νομίσματος.
16/03/2015 - 07:14

Γιάννη, Γιάνη, Γιάάάάάάάάάάάάάάάνννν ...

Σε αντίθεση με τον νέο υπουργό Οικονομικών μας τον Γιάνη - με ένα «ν» - στα μέρη μου (απ’ οπου, συμπτωματικά, έλκεται η καταγωγή της οικογένειας της συζύγου του, την Αιτωλοακαρανία, εκεί που επι σειρά ετών εκλεγόταν με την Νέα Δημοκρατία βουλευτής ο Στράτος της «Πειραϊκής-Πατραϊκής» που σε κάθε ευκαιρία προσδιορίζεται ως σημείο αναφοράς) τους Γιάννηδες τους φωνάζουμε με πολλά «α», τέσσερα «ν» και κανένα «η»: Γιάάάάάάάάάάάάάάάνννν... .
16/03/2015 - 07:04

Η τσόντα και οι φόροι

Σε μια παλιά έρευνα της συνδρομητικής τηλεόρασης, όταν είχε πρωτοέρθει στην Ελλάδα, είχαν τεθεί στους συνδρομητές δυο ερωτήσεις: Πρώτη, "τι βλέπετε εσείς στη συνδρομητική τηλεόραση;" Η απάντηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των συνδρομητών ήταν "μάτς, ταινίες, ντοκυμαντέρ". Δεύτερη ερώτηση: Τι "θεωρείτε οτι βλέπουν οι άλλοι συνδρομητές; " Η καθολική σχεδόν απάντηση ήταν "τσόντα".
15/03/2015 - 23:44

Ο βαλκανικός τσαβισμός του Τσίπρα

Τι ακριβώς διαπραγματεύεται ο Βαρουφάκης; Ή μήπως δεν διαπραγματεύεται αυτός; Και αν είναι έτσι, τότε ποιος διαπραγματεύεται; Και τέλος πάντων, τι ρόλο βαράει αυτή η γραφική προσωπικότητα που την βρίσκει με τις συνεντεύξεις όσο με τίποτε άλλο;
15/03/2015 - 21:25

Βρίσκονται στο άγνωστο και επιμένουν σε πολιτική λύση

Εντελώς άγνωστο που βρισκόμαστε. Αυτοί που κάνουν πως ξέρουν, δεν έχουν ιδέα και οι άλλοι που το ομολογούν, δεν ξέρουν τι να κάνουν για να επηρεάσουν προς κάποια κατεύθυνση. Ετσι αρμενίζουμε με βάρκα την ελπίδα, μέσα στην ακατάσχετη Μπαρουφολογία διανθισμένη από χαριτωμενιές του τύπου «αφού το συνολικό χρέος στην Ευρώπη είναι 10 τρις και δημιουργήθηκε από τον αέρα και εμείς με αέρα θα πληρώσουμε» του σοφού Φλαμπουράρη, που προφανώς έχει μελετήσει το πράγμα στην Αίγινα, κατά τις ατέρμονες συζητήσεις περί Αριστεράς και διακυβέρνησης με τον Τσίπρα.
14/03/2015 - 19:20

Ξέρει που πάει ο ΣΥΡΙΖΑ;

Ο Βασιλιάς της Βουλγαρίας Κρούμος- έγραψε ο αμερικανός δημοσιογράφος Σ. Σουλτσμπέργκερ- συνήθιζε να πίνει το κρασί του στο κρανίο των αντιπάλων του. Πράγμα που, όπως προσθέτει δηκτικά, ούτε καλυτέρευσε τη γεύση του κρασιού, ούτε και του έφερε καμιάν ιδιαίτερη τύχη.
11/03/2015 - 19:40

Ο αντιγερμανισμός ως... δικαίωμα

Από πρώτη όψη τουλάχιστον, είναι ακατανόητη η συνεχής κλιμάκωση μιας αντιπαράθεσης της Ελλάδας με τη Γερμανία, την οποία η κυβέρνηση κλιμακώνει συστηματικά.   Την ίδια ώρα που βρισκόμαστε σε διαπραγμάτευση, που όλοι αντιλαμβάνονται ότι το παρόν και το μέλλον της χώρας εξαρτώνται σχεδόν απόλυτα από το “ναι” ή το “όχι” της Γερμανίας, καθώς εκείνη ηγεμονεύει στην Ευρώπη -καλώς ή κακώς- και η ίδια διαθέτει τα απαιτούμενα χρήματα για τη δική μας στήριξη. Την ίδια ώρα επίσης που υποτίθεται ότι ως κυβέρνηση και ως χώρα επιθυμούμε να παραμείνουμε στην Ευρωζώνη και να συμβιώσουμε με τους εταίρους μας, δηλαδή και με τη Γερμανία.
11/03/2015 - 08:53

Η δράση γεννά αντίδραση και η αντίδραση έκπληξη; Κάτι δεν πάει καλά

Η επιπολαιότητα και η ασάφεια είναι τα δυο βασικά χαρακτηριστικά της πολιτικής που ακολουθεί σήμερα η κυβέρνηση, θεωρώντας μάλιστα ότι είναι "όπλα" που θα κάμψουν τις αντιστάσεις των "αντιπάλων" της. Τα δυο αυτά "όπλα" όμως, γεννούν την αντίδραση την οποία η κυβέρνηση θεωρεί πως θα αποφύγει, πως δεν υπάρχει. Αδυνατεί δηλαδή η κυβέρνηση να αντιληφθεί οτι η δράση γεννάει αντίδραση και δρά χωρίς να μπορεί να προβλέψει τις αντιδράσεις, οι οποίες όταν εκδηλώνονται της προκαλούν παράλογη έκπληξη και εκνευρισμό.
10/03/2015 - 23:52

Τι συμβαίνει (και τι πρέπει να συμβεί) με το τραπεζικό σύστημα στην Ελλάδα και στην Ευρώπη

Δεν είναι μόνο οι "Θεσμοί" που μας πήρανε φαλάγγι τώρα τελευταία, είναι και οι δικές μας εμμονές και ιδεοληψίες που δεν βοηθούν καθόλου την κατάσταση.
09/03/2015 - 15:10

Ασφαλιστικό: Τι ισχύει με τα νέα όρια ηλικίας

Με βάση όσα μέχρι σήμερα διαρρέονται από το Υπουργείο Εργασίας σε σχέση με την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η κυβέρνηση και η νέα πολιτική ηγεσία στο ασφαλιστικό έχουμε ήδη τα πρώτα δείγματα γραφής ώστε να μπορούμε να προβλέψουμε πώς θα επηρεαστούν χιλιάδες ασφαλισμένοι που βρίσκονται λίγο πριν το κατώφλι της σύνταξης.
08/03/2015 - 21:57

Οι εκλογές και η βλακεία...

Αλήθεια το λέει η κυβέρνηση ότι σκέφεται να κάνει εκλογές ή δημοψήφισμα; Γιατί άραγε; Επειδή διαπίστωσε ότι ο διεθνής καπιταλισμός έχει καταστρώσει ένα σκοτεινό σχέδιο υπονόμευσής της, με αιχμή του δόρατος την ΕΚΤ, η οποία υποκύπτει σε πολιτικές πιέσεις και δεν αφήνεται να ενεργήσει αυτόνομα, σεβόμενη τις επιθυμίες του σοφού ελληνικού λαού, ο οποίος πάντοτε αποφασίζει ορθά και οδηγεί τον δρόμο της προόδου για ολόκληρη την ευρωπαϊκή ήπειρο;
08/03/2015 - 21:54

Η κυβέρνηση θέλει να μείνει στην Ευρωζώνη καλλιεργώντας αντιευρωπαϊκό κλίμα

Πολύ δύσκολα μπορεί να διακρίνει κανείς τι ακριβώς θέλει και που το πάει η κυβέρνηση. Αν δηλαδή θέλει και προσπαθεί να βρει τρόπο και να προσαρμοστεί στην ευρωπαϊκή πραγματικότητα, ή αν βαδίζει προς την ολοκλήρωση μίας μετωπικής σύγκρουσης με τους εταίρους δανειστές και τους θεσμούς με στόχο την έξοδο από την ευρωζώνη και την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα. Με όλες τις συνέπειες. Το σίγουρο πάντως είναι ότι αποκλείεται να φέρει την Ευρώπη στα μέτρα της και αν οι ηγεσίες του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και των Αν.Ελ αυτό έχουν στο μυαλό τους, καλύτερα να το ξεχάσουν, αν και κανονικά θα έπρεπε το είχαν ήδη κάνει, με τις εμπειρίες που απέκτησαν τις 40 μέρες που βρίσκονται στην εξουσία. Κανονικά επίσης θα έπρεπε να γνώριζαν το αδύνατο το πράγματος από τότε που ασκούσαν αντιπολίτευση και υπόσχονταν αυτά που αποκλειόταν να μπορούν να κάνουν. Τόσο επειδή ήταν κόντρα στη λογική και την ευρωπαϊκή πολιτική, όσο και επειδή αντικειμενικά δεν μπορούσαν να γίνουν λόγω έλλειψης χρημάτων.
05/03/2015 - 13:33

Η αφελής κυβέρνηση της Αριστεράς

Η κυβέρνηση της Αριστεράς είχε σχέδιο αντιμετώπισης της κρίσης. Δεν έχει όμως ψηφίσει ακόμη ούτε ένα μέτρο. Επιπλέον, πηγαινοφέρνει στις Βρυξέλλες διάφορες προτάσεις, τις οποίες απορρίπτουν οι εταίροι.