• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

«Μάχη» στην καρτοκινητή τηλεφωνία - «Λάδι στη φωτιά» συγκριτική διαφήμιση της Vodafone

10:29 - 09 Απρ 2010

Από τον Άγγελο Κωβαίο

Σε μια «μάχη» άνευ προηγουμένου έχουν επιδοθεί το τελευταίο διάστημα οι εταιρείες καρτοκινητής τηλεφωνίας, με τη Vodafone να «ρίχνει λάδι στη φωτιά», προχωρώντας στην προβολή συγκριτικής διαφήμισης από το βράδυ της Τρίτης.

Οι δύο ανταγωνιστές της Vodafone, Cosmote και Wind υποστηρίζουν ότι η εν λόγω διαφήμιση - συγκρίνει προϊόντα καρτοκινητής τηλεφωνίας και των τριών εταιρειών - περιέχει «ανακρίβειες» και κάνει επιλεκτική προβολή ορισμένων χαρακτηριστικών των ανταγωνιστικών προϊόντων. Cosmote και Wind έχουν ήδη προσφύγει στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας.

Με μία διαφήμιση όπου τονίζονται οι ανακρίβειες που περιέχει, σύμφωνα με τη Wind, το τηλεοπτικό σποτ της Vodafone, απάντησε χθες βράδυ η Wind.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman