• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Δημήτρης Ρούλιας

Δημήτρης Ρούλιας

H ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνύπαρξη των νέων δημάρχων Αθήνας και Θεσσαλονίκης στους “Πρωταγωνιστές” του Σταύρου Θεοδωράκη, είναι μια καλή αφορμή για μια “τεχνικής” φύσεως επικοινωνιακή αποτίμηση της πρόσφατης εκλογικής αναμέτρησης στον Δήμο της Αθήνας. Η όποια ανάλυση ξεκινά από το αναμφισβήτητο γεγονός ότι ο Γιώργος Καμίνης, με βάση τα στερεότυπα της πολιτικής επικοινωνίας, ήταν καταδικασμένος σε αποτυχία. Η υποψηφιότητά του συγκέντρωνε έναν, εκ πρώτης όψεως μη αντιμετωπίσιμο, συνδυασμό αντικειμενικών αδυναμιών:

Στις δύσκολες μέρες που περνάμε, μεγάλη κουβέντα γίνεται για το πώς πρέπει να αντιδράσουν , από επικοινωνιακής απόψεως, οι μεγάλοι επιχειρηματικοί οργανισμοί. Η κατακόρυφη μείωση της ζήτησης στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών, η ζοφερή περιρρέουσα ατμόσφαιρα και τα φυσικά ανακλαστικά του τοπικού –αλλά και του διεθνούς- management έχουν οδηγήσει σε δραματικές περικοπές των σχετικών προϋπολογισμών. Ειδικά στο πεδίο  της παραδοσιακής διαφήμισης, τα κονδύλια έχουν υποστεί κάτι πολύ αγριότερο από ένα απλό... hair cut, με προφανείς παράπλευρες απώλειες στον διαφημιστικό κλάδο και στα ΜΜΕ.  Οι γνώστες της διαφημιστικής αγοράς μιλούν για μείωση της τάξης του 40-50% σε σχέση με το «ιστορικό μέγιστο» του 2007, ποσοστά που γίνονται ακόμα μεγαλύτερα σε κατηγορίες όπως οι εφημερίδες και τα περιοδικά.


Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman