• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Τι μήνυμα στέλνει τελικά το βίντεο για τον τουρισμό;  Κύριο

11:17 - 05 Ιουν 2020
Ανεμοδείκτης

Από τον Άγγελο Κωβαίο

Το βίντεο για την προβολή του ελληνικού τουρισμού που προβλήθηκε με κάθε επισημότητα στο Ζάππειο την Πέμπτη προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις. Κυρίως λόγω της απευθείας ανάθεσης της καμπάνιας, συνολικού ύψους 32 εκατ. ευρώ, για την οποία εξέφρασαν την αντίθεσή τους τέσσερα μέλη του ΔΣ του ΕΟΤ.

Όποια και αν ήταν η διαδικασία, αξίζει όμως να δει κανείς μία άλλη πτυχή του ζητήματος. 

 

Το ίδιο το περιεχόμενο και το μήνυμα του βίντεο. 

 

Θα πουν ορισμένοι ότι είναι θέμα γούστου και ότι σε τέτοιες περιπτώσεις ο καθένας μπορεί να έχει διαφορετική άποψη, τεκμηριωμένη ή όχι. Ωστόσο, παρακαλουθώντας το φιλμάκι, ο θεατής απορεί ως προς το ποιο ακριβώς είναι το μύνημα. 

 

Κατά μία εκδοχή παραπέμπει λίγο στο γνωστό «τι είναι η πατρίδα μας», με μία προσπάθεια νεωτερικής προσέγγισης. Πλην όμως, η καταληκτική φράση προκαλεί μία σύγχυση. 

 

Αν έχει ληφθεί η απόφαση, περισσότερο ή λιγότερο ριψοκίνδυνη, για το άνοιγμα του τουρισμού, τι μύνυμα στέλνει εν τέλει το κλείσιμο του διαφημιστικού μηνύματος, με την φράση: «απολαύστε το ελληνικό καλοκαίρι, όπου κι αν είστε»; Να έλθει δηλαδή κανείς ή να μην έλθει;

 

Ως προς τα υπόλοιπα και τα σημεία τριβής, θα μπορούσε να τεθεί και το εξής ερώτημα: Χρειάζεται εφέτος η Ελλάδα διαφημιστική καμπάνια για τον τουρισμό; Αν υπάρχει μία χώρα σε ολόκληρο τον κόσμο, όπου όλοι, μα όλοι, θέλουν να πάνε εφέτος, αυτή είναι η δική μας…

 

Δείτε το βίντεο:

 

{https://www.youtube.com/watch?v=HlXSrkX1tLk}

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman