Η Opel υπήρξε επίσης πρωτοπόρος και στο σχεδιασμό των προβολέων. Άλλωστε το Kapitän ήταν ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα που είπαν αντίο στα στρογγυλά φώτα: οι προβολείς του μεγάλου Opel δεν ήταν μόνο πλήρως ενσωματωμένοι στα φτερά, αλλά είχαν και εξαγωνικό σχήμα. Ένα αυτοκίνητο για όλους, ένα “αυτοκίνητο που ανήκει στον κόσμο”, σύμφωνα με ένα διαφημιστικό έντυπο του 1938.
Με άλλα λόγια, το Opel Kapitän «θα παραμείνει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο για τα επόμενα χρόνια χάρη στις μοντέρνες γραμμές και την προοδευτική του σχεδίαση».
Τη δεκαετία του 1960, το σχήμα των προβολέων εξακολούθησε να γίνεται πιο γωνιώδες. Η Opel ηγήθηκε αυτής της τάσης με το Kapitän A (1964), το οποίο μαζί με τα αδελφάκια του Admiral και Diplomat έδωσαν έμφαση στο ενιαίο, φαρδύ εμπρός τμήμα με ορθογώνιους προβολείς. Επόμενο ήταν τα επιτυχημένα μοντέλα Kapitän να γίνουν πραγματικές ναυαρχίδες: προηγμένα, άνετα και ισχυρά αυτοκίνητα προσιτά σε όλους.
Το Opel GT παρέλαβε τη σκυτάλη το 1968, εντυπωσιάζοντας όχι μόνο με τη νέα του σχεδίαση στο σχήμα της φιάλης της Coca Cola – το θρυλικό σπορ αυτοκίνητο για όλους ήταν επίσης το πρώτο Γερμανικό μοντέλο με κρυφούς, αναδυόμενους προβολείς.
Ποιος μπορούσε να αντισταθεί σε αυτά τα "νυσταγμένα μάτια", όπως αποκαλούνταν τρυφερά. Τα φώτα αναδύονταν μέσω του διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Φώτα αλογόνου στη μάσκα κάτω από τον προφυλακτήρα εκτελούσαν και χρέη φώτων στάθμευσης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr