"Έως το 2025, η Unilever θα εγγυηθεί μια μείωση κατά το ήμισυ των πλαστικών συσκευασιών και θα συλλέγει και θα επεξεργάζεται περισσότερες συσκευασίες πλαστικού από αυτές που κυκλοφορεί", ανέφερε σε ανακοίνωση ο αγγλο-ολλανδικός όμιλος, της οποίας το χαρτοφυλάκιο έχει πάνω από 400 εμπορικά σήματα, μεταξύ των οποίων τα Knorr, Lipton, Magnum και Dove.
Ο όμιλος, του οποίου "το πλαστικό αποτύπωμα" είναι περίπου 700.000 τόνοι κατ’ έτος, θέλει να επιταχύνει τη χρήση ανακυκλωμένου πλαστικού και να δώσει τέλος στην αυτόματη χρήση μεμονωμένων συσκευασιών για προϊόντα όπως τα παγωτά ή τα σαπούνια.
"Το πλαστικό έχει τη θέση του, αλλά όχι στο περιβάλλον. Δεν μπορούμε να μειώσουμε τα πλαστικά απορρίμματα παρά μόνο εάν ενεργήσουμε γρήγορα και λάβουμε δραστικά μέτρα", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Άλαν Τζόουπ. "Οφείλουμε να εισάγουμε νέα καινοτόμα υλικά συσκευασίας και να αναπτύξουμε νέα επιχειρηματικά μοντέλα, όπως επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες", και αυτό με "μια άνευ προηγουμένου ταχύτητα και ένταση", πρόσθεσε σύμφωνα με ανακοίνωση.
Δεκαεννέα επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων οι Unilever, Nestlé, Google και L'Oréal, παρουσίασαν τον Σεπτέμβριο μια "συμμαχία" που δεσμεύθηκε να προστατεύσει τη βιοποικιλότητα, κατά τη διάρκεια της συνόδου των Ηνωμένων Εθνών για το Κλίμα στη Νέα Υόρκη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr