Τόσο οι πωλήσεις, όσο και τα λειτουργικά της κέρδη κινήθηκαν επίσης σε υψηλά επίπεδα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός ουσιαστικά μηδενίστηκε μέσα στο 2009.
Τα πρώτα ενδεικτικά στοιχεία του τετράμηνου για το 2010 παρουσιάζουν άνοδο των πωλήσεων κατά 15,4% σε όγκο (λίτρα), ενώ οι εκτιμήσεις της διοίκησης παραμένουν συγκρατημένα αισιόδοξες για το σύνολο του έτους. Πιο συγκεκριμένα εκτιμούν πως τα βασικά οικονομικά μεγέθη θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα, ίσως με ελαφρά άνοδο.
Σε ότι αφορά το επενδυτικό της πρόγραμμα η Λουξ Μαρλαφέκας έχει χαράξει ένα φιλόδοξο 3ετές πρόγραμμα ανάπτυξης και επέκτασης, η υλοποίηση του οποίου ωστόσο θα βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με την γενικότερη εικόνα που θα παρουσιάζει τόσο η ελληνική οικονομία, όσο και ο κλάδος στον οποίο δραστηριοποιείται, το επόμενο χρονικό διάστημα.
Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της επιχείρησης το 2009 διαμορφώθηκαν στα 19,40 εκατ. ευρώ, έναντι 19,39 εκατ. ευρώ το 2008. Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) κατέγραψαν άνοδο 7,6% και ανήλθαν στα 4,44 εκατ. ευρώ έναντι 4,13 εκατ. ευρώ το 2008. Η αύξηση αυτή οφείλεται στην βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους που διαμορφώθηκε για το 2009 στο 48%, έναντι 43,37% που ήταν το 2008. Σε αυτό συνέτειναν οι επενδύσεις της επιχείρησης, στην μονάδα παραγωγής PET αλλά και στον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας.
Τα κέρδη μετά από φόρους και αμοιβές, κατέγραψαν μια ελαφριά άνοδο και διαμορφώθηκαν στα 3,49 εκατ. ευρώ από 3,48 εκατ. ευρώ το 2008.
Ο τραπεζικός δανεισμός στις 31.12.2009 σχεδόν μηδενίστηκε (μόλις 144 ευρώ) από 854.394 ευρώ που ήταν στις 31.12.2008.
Σε ότι αφορά το επενδυτικό πρόγραμμα της επιχείρησης, ήδη έχει χαραχθεί από την διοίκηση και χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα φιλόδοξο. Αφορά την επέκταση της Λουξ Μαρλαφέκας σε νέες αγορές, αλλά και σε νέα προϊόντα.
Να σημειωθεί ότι η εταιρία είναι σταθερά προσανατολισμένη στον συνεχή εκσυγχρονισμό της, αλλά και στην σταθερή επέκτασή της, πάντα με πλάνο και στόχευση, αλλά και γνώμονα τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά και την οικονομία. Το 2009 ολοκλήρωσε επένδυση ύψους 4,5 εκατ. Ευρώ στο Αίγιο για την δημιουργία μονάδος παραγωγής συσκευασίας P.E.T., γεγονός που επηρέασε θετικά την λειτουργική της κερδοφορία, στο διάστημα που ήταν σε πλήρη λειτουργία. Να σημειωθεί ότι το σύνολο των επενδυτικών προγραμμάτων που έχει υλοποιήσει η εταιρία από το 1997 έως το 2009 έχουν ανέλθει στο ποσό των 11 εκατ. Ευρώ.
Το 2010 στόχος είναι η σταθεροποίηση σε ώριμες αγορές (περιοχές) και η ενδυνάμωση σε νέες για την εταιρία αγορές και κανάλια διανομής.
Επιπλέον μέσα στο τρέχον έτος 2010 η Λουξ θα προχωρήσει στο λανσάρισμα στην αγορά της νέας της εικόνας με αλλαγή στη συσκευασία για τους χυμούς και τα αναψυκτικά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr