Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Η MLS, η οποία αποτελεί τον leader της ελληνικής αγοράς πλοήγησης διευρύνοντας στο εννεάμηνο το μερίδιο της στο 57,2% (πηγή: GFK) έχει σε πλήρη εξέλιξη τη στρατηγική της ανάπτυξής της στο εξωτερικό με αιχμή του δόρατος το Talk&Drive. Στο πλαίσιο αυτό, ήδη η εταιρία εισήλθε και αναπτύσσεται στην αγορά της Τουρκίας και πρόσφατα της Χιλής. Ειδικότερα, στην Τουρκία η MLS έχει λάβει διαδοχικές επαναληπτικές παραγγελίες, έχει παρουσία από τον Οκτώβριο με τα προϊόντα της στις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής πώλησης, ενώ υλοποιεί στοχευμένο πρόγραμμα marketing σε συνεργασία με τον τοπικό partner(Nova Elektronik).
Η διοίκηση της εταιρίας είναι καταρχήν ικανοποιημένη από τα πρώτα αποτελέσματα της ανάπτυξης στην Τουρκία, τα οποία θα επηρεάσουν ουσιαστικά τα μεγέθη της από το 2012. Στόχος είναι η κατάκτηση ενός σημαντικού μεριδίου στην τουρκική αγορά πλοήγησης την επόμενη τριετία. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας ερευνών GFK, για το 2011 αναμένεται να πωληθούν στην Τουρκία περί τις 300.000 συσκευές (αριθμός διπλάσιος από την Ελλάδα) και σε τρία χρόνια οι πωλήσεις να φτάσουν τις 700.000 συσκευές σε ετήσια βάση. Το ποσοστό διείσδυσης της πλοήγησης στην Τουρκία των 74 εκατ. κατοίκων κυμαίνεται κάτω από 5% έναντι περίπου 25% στην Ευρώπη.
Παράλληλα, η MLS δίνει έμφαση στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας επενδύοντας στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και τεχνολογιών, τα οποία απευθύνονται στην ελληνική και στη διεθνή αγορά. Ήδη η εταιρία ανέπτυξε και κυκλοφόρησε το MLS Destinator Talk&Drive για Smartphones με το λειτουργικό σύστημα Android της Google και μάλιστα προχώρησε και σε συμφωνία για τη συγκεκριμένη εφαρμογή με τον κατασκευαστή κινητών ZTE.