• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Praktiker Hellas: Γιορτάζει για 6η συνεχή χρονιά την εξυπηρέτηση πελατών

16:41 - 03 Οκτ 2019 | Επιχειρήσεις
Η Praktiker Hellas, το Νo.1 Δίκτυο καταστημάτων DIY και Home Improvement στην Ελλάδα, συμμετέχει ενεργά, με μοναδικές πρωτοβουλίες, για 6η χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΕΕΠ), που πραγματοποιείται 7 έως 12 Οκτωβρίου, με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Για ακόμη μια χρονιά η Praktiker, με μήνυμά της φέτος «ΓιορτάΖΟΥΜΕ την εξυπηρέτηση και ΜοιράΖΟΥΜΕ χαμόγελα στους πελάτες και τους εργαζομένους μας», διοργανώνει μοναδικές δράσεις πανελλαδικά.

Η εταιρία, αφιερώνει την εβδομάδα αυτή αποκλειστικά στους πελάτες και τους εργαζομένους της, διατηρώντας τη δέσμευση να παρέχει καθημερινά εξαιρετικές αγοραστικές εμπειρίες, καθώς και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών της, φροντίζοντας πάντα για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.

Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών Γιορτά ΖΟΥΜΕ

Για κάθε ηλικία πελατών της, οργανώνει πληθώρα εκπλήξεων καθ΄ όλη τη διάρκεια της ΕΕΕΠ και συγκεκριμένα:

  • Προσφορές προϊόντων
  • Ειδικές προσφορές για τους εγγεγραμμένους στο Πρόγραμμα Πιστότητας ‘myPraktiker’
  • Δωρεάν μεταφορά για όλες τις αγορές (ανεξάρτητα από την αξία τους)
  • 10% έκπτωση στις τεχνικές υπηρεσίες
  • Δημιουργικά workshops σε όλα τα καταστήματα
  • Promotions και επιδείξεις προϊόντων
  • Διαγωνισμός αξιολόγησης των 16 καταστημάτων της Praktiker, με δώρο 5 δωροεπιταγές Praktiker, αξίας €100 ανά κατάστημα
  • Πλούσια δώρα και γευστικές εκπλήξεις

Καθώς στόχος της Praktiker για την ΕΕΕΠ είναι να μοιράζει χαμόγελα στους πελάτες που την εμπιστεύονται, δεν θα μπορούσε παρά να τους δώσει την ευκαιρία να εμπνευστούν και να μάθουν. Για τον σκοπό αυτό, σχεδίασε μια σειρά από Workshops δημιουργικών κατασκευών για μικρούς και μεγάλους - που διοργανώνονται μηνιαία κάθε 2ο Σάββατο – ειδικά για κάθε μέρα της εβδομάδας:

  • Διακοσμητικό ξύλινο ράφι
  • Διακοσμητική θήκη για ποτήρια κρασιού
  • Σουπλά από σκοινί & κορνίζα από πέτρα
  • Τσιμεντένια βάση για χαρτί κουζίνας
  • Pop δίσκος σερβιρίσματος
  • Παιδικές κατασκευές με την Stanley Jr.

Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών Δράσεις

Παράλληλα, η Praktiker Hellas για να γιορτάσει την ΕΕΕΠ και με τους εργαζομένους της, τον σημαντικότερο παράγοντα επιτυχίας της, οργανώνει ένα πρόγραμμα δράσεων ειδικά για εκείνους, με στόχο να τους ευχαριστήσει και να τους επιβραβεύσει που εργάζονται καθημερινά δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό. Ενημερωτικές και διασκεδαστικές δράσεις και μοναδικές γευστικές εκπλήξεις, περιμένουν τους εργαζόμενους της Praktiker από όλο το Δίκτυο και τα κεντρικά γραφεία της. Μεταξύ των δράσεων, περιλαμβάνεται σεμινάριο σχετικά με την επίδραση της κλιματικής αλλαγής από το WWF Ελλάς, καθώς και πανελλαδικές δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας, με συμμετοχή των εργαζομένων με τις οικογένειές τους. Ακόμη, στο πλαίσιο της αναγνώρισης της αξίας της εξυπηρέτησης, εργαζόμενοι από τα κεντρικά γραφεία θα εργαστούν για μία ημέρα σε κατάστημα, ενώ τα τρία καταστήματα που θα συγκεντρώσουν τη υψηλότερη βαθμολογία για την εξυπηρέτηση που παρέχουν, μετά από αξιολόγηση από τους πελάτες που θα τα επισκεφθούν αυτή την εβδομάδα, θα επιβραβευθούν λαμβάνοντας βραβείο ‘’Great Service Store’’.

Ο Ιωάννης Μποζοβίτης, Διευθυντής Πωλήσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού της Praktiker Hellas, δήλωσε σχετικά: «Η συμμετοχή μας στον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών για 6η συνεχή χρονιά, μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους, καθώς γιορτάζουμε για μια ακόμη χρονιά, μαζί με τους πελάτες και τους ανθρώπους μας, τη σημαντικότατη έννοια της εξυπηρέτησης. Για εμάς η εξυπηρέτηση των πελατών μας αποτελεί συνώνυμο της εμπειρίας και της ποιότητας. Γι΄ αυτό και φέτος επανήλθαμε δυναμικά με περισσότερες πρωτοβουλίες, παραμένοντας πάντα πιστοί στο όραμα, στις αξίες και στη δέσμευσή μας να προσφέρουμε καθημερινά ιδιαίτερες εμπειρίες στους πελάτες μας, που ξεπερνούν τα 6.000.000 ετησίως. Φυσικά, εξίσου σημαντική για εμάς είναι η φροντίδα της ομάδας μας, των 1.600 ανθρώπων μας που εργάζονται καθημερινά για να προσφέρουν κορυφαία εξυπηρέτηση. Για αυτό και έχουμε προετοιμάσει ειδικά για αυτούς ξεχωριστές δράσεις, με σκοπό να εκφράσουμε ένα μεγάλο «ευχαριστώ» και να τους επιβραβεύσουμε. Σας περιμένουμε όλους, λοιπόν, σ΄ αυτή τη μεγάλη γιορτή, με την υπόσχεση ότι θα περάσουμε υπέροχα!».

Τελευταία τροποποίηση στις 16:56 - 03 Οκτ 2019
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman