Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συγκεκριμένες πωλήσεις αφορούν την χονδρική και όχι το άθροισμα των λιανικών πωλήσεων στα καταστήματα του δικτύου της Electronet, κάτι που σημαίνει ότι δεν είναι απόλυτα συγκρίσιμες με τις άλλες ομοειδείς επιχειρήσεις του κλάδου.
Σημαντικό είναι το γεγονός ότι σχεδόν το σύνολο της αύξησης αυτής προέρχεται από την αύξηση του όγκου των πωλήσεων, κάτι που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη προσέλκυση πελατείας. Η αύξηση της πελατειακής βάσης αποτελεί βασική προτεραιότητα της διοίκησης.
Σύμφωνα με τις πλέον συντηρητικές εκτιμήσεις οι πωλήσεις στο σύνολο του έτους θα ανέλθουν σε 120 εκ. ευρώ, έναντι 110,4 εκ. ευρώ το 2006.
Σημαντικό κρίνεται και το γεγονός ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του 8μηνου, ο τραπεζικός δανεισμός της εταιρίας είναι μηδενικός, κάτι που αποτέλεσε από την πρώτη στιγμή υπ αριθμόν ένα στόχο της διοίκησης της Electronet.
Οι βασικές προτεραιότητες, που έχουν τεθεί, με βάση το νέο σκηνικό που έχει πλέον δημιουργηθεί στον κλάδο, με την ένταση του ανταγωνισμού και την είσοδο στην αγορά ξένων αλυσίδων, είναι η ανάδειξη των πλεονεκτημάτων που διαθέτει η Electronet σε σχέση με τι άλλες αλυσίδες. Η βασικότερη από όλες είναι η προσωπική σχέση που αναπτύσσεται με τον πελάτη και η υποστήριξη του μετά την πώληση (after sales services). Σε αυτό το στοιχείο δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα και στην διαφημιστική της καμπάνια.
Στα άμεσα πλάνα της Electronet είναι η αύξηση του αριθμού των καταστημάτων της. Σήμερα διαθέτει 90 σημεία πώλησης σε όλη την χώρα και στόχος της είναι άμεσα να υπερβούν τα 100, καλύπτοντας περιοχές που μέχρι σήμερα δεν έχει σημαντική παρουσία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr