Σε ανακοίνωσή του καλεί όσους έχουν θιγεί να απευθυνθούν στην Ανεξάρτητη Αρχή ώστε, όπως αναφέρει «χωρίς καμία επιβάρυνση να κινηθεί άμεσα η διαδικασία εξώδικης επίλυσης του προβλήματός τους και να αποζημιωθούν για τις ζημιές που υφίστανται».
Στο μεταξύ την πρόθεσή τους να υποβάλουν αγωγές κατά της ΔΕΗ για τις ζημιές που έχουν υποστεί τα μέλη τους έχουν εκφράσει το ΕΒΕΑ, το ΒΕΑ, εμπορικοί σύλλογοι της χώρας όπως της Θεσσαλονίκης, του Πειραιά, φορείς του κλάδου της εστίασης (ομοσπονδία ζαχαροπλαστών), κλπ.
Από την πλευρά του ο Συνήγορος του Καταναλωτή, γνωστοποιεί ότι «βάσει της υποχρέωσής του να προβαίνει σε αυτεπάγγελτη έρευνα όταν θίγεται προδήλως μεγάλος αριθμός καταναλωτών, όπως στην προκειμένη περίπτωση, απευθύνει επιστολές προς όλους τους αρμόδιους και υπεύθυνους ώστε να καταστεί πιο ευχερής η διαδικασία εξώδικης επίλυσης των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες καταναλωτές».
Οι ζημιές στις οποίες αναφέρεται ο Συνήγορος του Καταναλωτή αφορούν σε βλάβες σε οικιακές συσκευές, προβλήματα που δημιουργήθηκαν σε ευπαθείς ομάδες συμπολιτών μας (ασθενείς, άτομα με αναπηρία, κ.λπ.) που εγκυμονούν σοβαρό κίνδυνο για την υγεία τους, αλλοίωση τροφίμων, ζημιές από διακοπές ρεύματος σε επαγγελματίες, προβλήματα στους οδικούς άξονες λόγω της διακοπής φωτισμού και λειτουργίας των φωτεινών σηματοδοτών, με σοβαρό κίνδυνο πρόκλησης ατυχημάτων, κ.ά.
Τις τελευταίες ημέρες ο Συνήγορος του Καταναλωτή έχει γίνει δέκτης συνεχώς αυξανόμενων καταγγελιών πολιτών καταναλωτών για ζημιές που υφίστανται από τις επαναλαμβανόμενες συνεχείς διακοπές παροχής ηλεκτρικού ρεύματος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr