Το Συνέδριο θα ανοίξει ο Γερμανός Υπουργός Εμπορίου και Βιομηχανίας Michael Glos, με ομιλίες από τους Jaap Favier, VP της Forrester Research, Michel Lambert, Associate Director Interactive and Direct-To-Consumer Marketing της Procter & Gamble, Jay Stevens, VP του ευρωπαϊκού Myspace, Norm Johnston, CEO της Mindshare Interaction EMEA, αλλά και τον Πρόεδρο του IAB USA, Randall Rothenberg, o οποίος θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα της έρευνας του IAB πάνω στην εξέλιξη της Ψηφιακής Οικονομίας.
Σε επίπεδο case studies, θα παρουσιαστούν το πετυχημένο παγκόσμιο case της Kellogg, που αποδεικνύει πως το online λειτουργεί και στην κατηγορία των FMCGs, καθώς και η πανευρωπαϊκή branding καμπάνια της Reebok.
Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν ενημερωτικά σεμινάρια πάνω σε θέματα μετρήσεων, διαφημιστικής απορρόφησης και αποτελεσματικότητας, κ.α.
Το Συνέδριο υποστηρίζουν η WFA (World Federation of Advertisers), η EACA (European Association of Communication Agencies), με την ενεργό συμμετοχή των εθνικών ΙΑΒ και της ΕΙΑΑ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr