Στην τέταρτη βρέθηκε η Louis Vuitton, ακολουθούμενη από τις Giorgio Armani, Christian Dior και Versace που ισοβάθμησαν στην πέμπτη θέση. Διαφοροποιήσεις στις προτιμήσεις εμφανίζονται ανά γεωγραφική περιοχή. Ανάμεσα στις πιο πολυτελείς μάρκες και εφόσον τα χρήματα δεν ήταν εμπόδιο, το 32% των Ελλήνων θα προτιμούσε Giorgio Armani. Οι καταναλωτές στη Β. Αμερική δείχνουν να ενδιαφέρονται λιγότερο για πολυτελείς μάρκες, ενώ μόλις 10% των Ελλήνων απάντησε ότι δε θα αγόραζε κάποια μάρκα πολυτελείας, αν δεν υπήρχε το εμπόδιο των χρημάτων.
Σύμφωνα με την έρευνα της Nielsen, το 25% των καταναλωτών παγκοσμίως θεωρεί ότι οι μάρκες επώνυμων σχεδιαστών είναι πολύ καλύτερης ποιότητας από τις συνηθισμένες μάρκες, με τους Έλληνες να έχουν ακόμα υψηλότερο ποσοστό που φτάνει στο 33%. Όσον αφορά στο μέλλον, η τάση μάλλον είναι η αξιοποίηση της επωνυμίας των πολυτελών μαρκών, σε προϊόντα όπως αυτά κινητής τηλεφωνίας. Ήδη η Prada και η Armani έχουν αξιοποιήσει τέτοιες συνέργειες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr