Το καινούριο λογότυπο αποτελεί μετεξέλιξη του εταιρικού λογοτύπου που είχε μέχρι σήμερα η Coca-Cola Τρία Έψιλον. Στo πλαίσιο αυτό παραμένει ως βασικό στοιχείο το σύμβολο «3E», όμως ανανεώνεται και εξελίσσεται σχεδιαστικά, διατηρώντας, τη ίδια στιγμή, τον σύνδεσμο με την ιστορία και τις αξίες της εταιρείας και δημιουργώντας ένα νέο εταιρικό λογότυπο-σύμβολο για την νέα εποχή που, ήδη, διανύει η Coca-Cola Τρία Έψιλον.
Τα χρώματα που χρησιμοποιήθηκαν είναι το γκρι και το κόκκινο. Για το τελικό λογότυπο επελέγησαν μοντέρνες και λιτές γραμματοσειρές, ενώ δόθηκε έμφαση στο σύμβολο «3E» που, σύμφωνα με τις έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί, βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα αναγνωρισιμότητας. Παράλληλα, το νέο εταιρικό λογότυπο «δένει» αρμονικά, έχοντας την ίδια γραφιστική προσέγγιση, με το νέο λογότυπο του Ομίλου Coca-Cola Hellenic, που «ενώνει» κάτω από το ίδιο branding τις εταιρείες στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος.
Το νέο λογότυπο θα χρησιμοποιείται, πλέον, σε όλα τα είδη εταιρικής επικοινωνίας της Coca-Cola Τρία Έψιλον. Διευκρινίζεται ότι δεν χρησιμοποιείται σε διαφημίσεις προϊόντων ή για εμπορικό σκοπό για τον συγκεκριμένο σκοπό χρησιμοποιούνται τα γνωστά λογότυπα των προϊόντων της εταιρείες όπως Amita, Αύρα κ.λπ.. Η χρήση του νέου λογοτύπου προορίζεται μόνο για την εταιρική αποτύπωση της Coca-Cola Τρία Έψιλον, όπου, δηλαδή, χρειάζεται ένα λογότυπο που να «περικλείει» όλη την εταιρεία και τις δραστηριότητές της.
Η νέα εταιρική ταυτότητα σχεδιάστηκε με στόχο την ανανέωση της εταιρικής εικόνας της Coca-Cola Τρία Έψιλον, βασιζόμενη πάνω σε όλα εκείνα τα στοιχεία που έκαναν την εταιρεία τη μεγαλύτερη στον τομέα των μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα, με αναγνωρισιμότητα από όλους τους Έλληνες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr