Οσον αφορά την χώρα μας, το επενδυτικό προφίλ των επιχειρηματιών που επιλέγουν να δραστηριοποιηθούν με franchsing, ηλικιακά εντάσσονται κυρίως μεταξύ 31 και 44 ετών, το ποσοστό των οποίων φθάνει το 55%. Ακολουθούν οι "τριαντάρηδες" επιχειρηματίες σε ποσοστό 22%, ενώ οι επενδυτές από 44 έως και 60 ετών καταλαμβάνουν το μικρότερο ποσοστό. Ενα εξίσου σημαντικό στοιχείο που αποτυπώνει την εικόνα της σχετικής αγοράς είναι ότι έξι στους 10 ενδιαφερόμενους είναι διατεθειμένοι να επενδύσουν έως και 100.000 ευρώ, ενώ ακολουθούν αυτοί που μπορούν να επενδύσουν έως και 200.000 ευρώ, οι οποίοι αντιστοιχούν σε ποσοστό 24% περίπου. Τελευταίοι έρχονται οι επενδυτές που έχουν την οικονομική δυνατότητα να επενδύσουν άνω των 300.000 ευρώ, οι οποίοι όμως ως ποσοστό είναι πολύ λίγοι, μόλις 5 στους 100.
Ολοκληρώνοντας οι προοπτικές ανάπτυξης καταστημάτων franchising στην Ελλάδα είναι πολύ μεγάλες αναφέρουν επιχειρηματίες του χώρου, καθώς από την μία υπάρχουν περιθώρια και από την άλλη είναι καθοριστική η θέση της χώρας, λόγω της γεωγραφικής της γειτνίασης με Βαλκάνια αλλά και Μέση Ανατολή.
Δ.Κ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr