Επιπρόσθετα, η ΑΕΓΕΚ ανακοινώνει πως το Μάρτιο του 2006 ολοκλήρωσε τη συγχώνευση των Ευκλείδης και Μέτων Α.Ε., επιδιώκοντας τη μείωση του εν γένει λειτουργικού κόστους της εταιρείας μέσω των επιτυγχανόμενων οικονομιών κλίμακος και της αναδιοργάνωσης των εταιρικών δομών.
Ήδη η ΑΕΓΕΚ, εκδηλώνοντας το έντονο και συνεχές ενδιαφέρον της για επέκταση του κατασκευαστικού της μεριδίου, από τις αρχές του 2006 μέχρι σήμερα, έχει αναλάβει, μόνη ή με κοινοπρακτικά σχήματα, την κατασκευή έργων όπως το Μετρό Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 1,125 δισ. ευρώ, εργασίες στο φράγμα Γαδουρά Ρόδου, προϋπολογισμού 54 εκατ. ευρώ, συμπληρωματικές συμβάσεις κ.λ.π. Επίσης η εταιρεία συμμετέχει στο σχήμα που έχει κηρυχθεί προσωρινός ανάδοχος του έργου Μαλιακός-Κλειδί, κόστους επένδυσης 1,240 δισ. ευρώ και κόστους κατασκευής 712 εκατ. ευρώ, και βρίσκεται στο στάδιο ολοκλήρωσης των συμβατικών τευχών και υπογραφής της σχετικής σύμβασης.
Η στρατηγική της στοχεύει σε συνεχή μείωση των υφιστάμενων υποχρεώσεων μέσω της πώλησης συμμετοχών ή άλλων περιουσιακών στοιχείων και στην επικέντρωση στην κύρια κατασκευαστική δραστηριότητα. Στο πλαίσιο αυτό έχει ήδη ανακοινώσει πωλήσεις συμμετοχών και ακινήτων, μέσω των οποίων, σε συνδυασμό με τις τρέχουσες εξοφλήσεις, μόνον το τελευταίο τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2006, έχει επιτευχθεί μείωση του τραπεζικού δανεισμού της τάξεως των 20 εκατ. ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr