• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Απλώνεται στο διαδίκτυο η Vivartia με ψηφιακό delivery

09:36 - 03 Νοε 2017 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Τις προοπτικές ανάπτυξης του ψηφιακού – delivery διείδε η Vivartia και προχώρησε στην εξαγορά της εταιρίας Forky, ενός start up που ανέπτυξε μια εφαρμογή για διαδικτυακές παραγγελίες έτοιμου φαγητού. Στο πλαίσιο της ψηφιακοποίησης και το delivery αποκτά μια άλλη διάσταση με το μερίδιο των διαδικτυακών παραγγελιών, σύμφωνα με πληροφορίες, να είναι στο 10% της συνολικής πίτας που ανέρχεται στα 2 δισεκ.

Η Forky όταν ξεκίνησε πέρα από την τεχνολογική καινοτομία επένδυσε και στη δημιουργική κουζίνα με φαγητό που ξέφευγε από το κλασικό μενού των delivery. Ιδρύθηκε το 2014 από τον Μιχάλη Γκόντα και τον Πέτρο Πιτσιλή και το 2016 είχε ενταχθεί στο δίκτυο της Endeavor. Μάλιστα κατάφερε να αντλήσει κεφάλαια από επενδυτές άνω των 2 εκατ. ευρώ. Σε ό,τι αφορά την πορεία των οικονομικών της μεγεθών, με βάση τα τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία (χρήση 2015), ο τζίρος της είχε αγγίξει τα 432 χιλ. ευρώ. Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών εξαγοράς, αναμένεται να μπει και πάλι σε λειτουργία η πλατφόρμα που από το Σεπτέμβρη βρισκόταν σε αναστολή δραστηριότητας.

Παράλληλα, μέσα από αυτή τη νέα παροχή υπηρεσίας η Vivartia καθετοποιεί μέρος της δραστηριότητά της και προσπαθεί να διασφαλίσει για το εγχείρημα οικονομίες κλίμακας. Με παρουσία ήδη στην εστίαση μέσω των Goodys, Flo Cafe κτλ αλλά και την παραγωγή πρώτων υλών μπορεί με πανελλαδική εξάπλωση να απλώσει δίκτυα στο... διαδίκτυο που ανεβαίνει ως αγορά αλλά και να βελτιώσει περιθώρια κέρδους για τη νέα αυτή μονάδα.

Σύμφωνα δε με τον GR.EC.A., ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα καταγράφει συνεχή και σημαντική ανάπτυξη, με το τζίρο του να αγγίζει πλέον τα €4 δισ. (2% του ΑΕΠ), καθώς όλο και περισσότεροι Έλληνες επιλέγουν να πραγματοποιούν τις αγορές τους online. Αντίστοιχα, όλο και περισσότεροι έμποροι προσφέρουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους online (περισσότερα από 6.500 ελληνικά e-shops). Σήμερα, στη χώρα οι “online” καταναλωτές ξεπερνούν τα 3 εκ. (σε σύνολο μεγαλύτερο από 7 εκ. χρήστες internet), σύνολο που αντιστοιχεί στο 40% του «online» πληθυσμού, ενώ σημαντική είναι και η αύξηση των αγορών από ελληνικά e-shops (περισσότεροι από το 80% των e-shoppers).

Γιώργος Αλεξάκης

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman